شناسهٔ خبر: 42804780 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

تابش‌نژاد: مقابل شهداب شانس با ما یار نبود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی هفته سوم مقابل شهداب شانس با ما یار نبود.

صاحب‌خبر -

مجید تابش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل شهداب یزد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. شاگردانم عملکرد خوبی داشتند، اما در لحظات حساس این تیم شهداب بود که توانست توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: در لحظات حساس چند اشتباه داشتیم و امتیازهایی را از دست دادیم و همین موضوع موجب شد تا بازنده باشیم. تیم حریف در سرویس و دفاع روی تور بهتر از ما عمل کرد و توانست به هدف خود برسد. شاگردانم نمایش قابل قبولی داشتند و اگر شانس با ما یار بود می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درمورد عملکرد تیم داوری در این مسابقه، گفت: تیم داوری اشتباهات زیادی نداشت. چند اشتباهی هم که رخ داد تاثیری در روند بازی و نتیجه مسابقه نداشت.

تابش‌نژاد درخصوص بازی هفته چهارم تیمش مقابل پیکان، اظهار داشت: پیکان با بازگشت پاسورهایش شرایط خوبی خواهد داشت. بازی مقابل پیکان همیشه سخت و غیر قابل پیش‌بینی است. ما هم شرایط خوبی داریم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم. تنها نگرانی‌هایی درمورد شرایط پیکانی‌ها داریم که امیدوارم مسئولان فکری به حال این موضوع بکنند.

انتهای پیام/