شناسهٔ خبر: 42804747 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه:

ملت ایران در جنگ باورها نیز سربلند خواهد شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان بر حفظ آمادگی‌ در مقابل جنگ نوین الکترونیکی، هیبریدی و رسانه‌ای به راه افتاده از سوی دشمن تاکید کرد و گفت: ملت ایران در جنگ باورها نیز سربلند خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«حسین خوش‌اقبال» روز سه شنبه در این پیام آورده است: هیچ جنگی به جزء جنگ هشت ساله تحمیلی در دوران معاصر به «دفاع مقدس» عنوان نیافت که این قداست ثمره ایمان استوار، بنیان مرصوص و خون پاک دلاورمردان و زنانی بود که با تمام هستی خود از آب و خاک کیان اسلامی دفاع کردند و با عقب ننشستن حتی از یک وجب خاک میهن، نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

وی در ادامه گفت: همان‌هایی که در کمال گمنامی، آنچنان بی پروا لباس عاشقی بر تن کرده و بر صف دشمنان تا دندان مسلح شتافتند که قلم از نوشتن رشادت هایشان عاجز است و آن شیرمردان و شیر زنان، مشق جهاد را از عاشورا و عاشوراییان آموخته بودند و صدای «هل من ناصرینصرنی» پیر مرادشان را با گوش جان و دل لبیک گفتند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: تاریخ ایران گواه است که برای حفظ وجب به وجب خاک این کشور، چه خونبهای سنگینی از پاک ترین جوانان این سرزمین هدیه به پیشگاه ارزشها، اعتقادات و شرافت این سرزمین شده است. از گیلانغرب مقاوم گرفته تا کوه‌های ایستاده اورامانات از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه استان کرمانشاه، شاهد رشادت‌های کرمانشاهیانی هستیم که حتی بعد از هشت سال دفاع مقدس و در حمله ناجوانمردانه مرصاد با سلاح غیرت مقابل دشمنان این آب و خاک ایستادند و دلاورانه مدال «سینه ستبری ایران اسلامی» را بر قامت کرمانشاه غیور، آویختند.

خوش اقبال اظهار داشت: امروز اما جنگ دیگر تنها یک نبرد نظامی نیست بلکه ابعاد آن در یک مواجهه به تمامالکترونیکی، هیبریدی و رسانه ای معنا پیدا می‌کند که دشمن از طریق آن سعی در شکست باورها و اعتقاداتمان دارد.

وی ادامه داد: جنگ روایت‌ها و باورها از هر طرف به سوی این کشور در حال تهاجم است و برای به زانو در آوردن این ملت، این‌بار به خانه هایمان و به افکارمان حمله ور شده است.

او تصریح کرد: تروریسم اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده تا با بستن راه غذا و دارو، تاب آوری مردم را طاق کند. جنگ تحریف به راه انداخته اند تا یک قاتل آدم کش را به نام فدایی این ملت! به ضمیر ناخودآگاه مردم بقبولانند!گروهک قاتل و خونخوار منافقین که دستانشان به قتل بیش از ۱۷ هزار نفر از مظلوم ترین مردان، زنان، کودکان و نوجوانان این سرزمین آغشته است، این‌بار در(تیرانای آلبانی) با راه اندازی لشگر فیک نیوزها، روزانه هزاران پیام تحریف شده و دروغ را برای ترور فکری مردم تهیه می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در بخش پایانی پیام خود آورده است: دشمن با هیاهو و تبلیغات رسانه‌ای در پی کوچک انگاری اقتدار بزرگ نظام اسلامی در منطقه و نحیف نمایاندن توان ملت ایران هستند و همه اینها تکرار محاسبات کور و جهالت تاریخی شان را نسبت به پشتوانه های اعتقادی و روحیه  سلحشوری ملت ایران نشان می‌دهد و با فضل و تحقق وعده نصر الهی، در این مرحله نیز ملت ایران سربلند خواهند بود.