شناسهٔ خبر: 42803070 - سرویس استانی
منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

کارکنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس دستگاه ورزش و جوانان استان تجلیل شدند

مراسم تقدیر و تجلیل از کارمندان رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ با حضور مدیرکل، معاونین ستادی و رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان طی برپایی مراسمی از کاکنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس دستگاه ورزش و جوانان استان تجلیل به عمل آمد.
در این آئین که ظهر روز دوشنبه 31 شهریورماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت؛ امنیت کنونی چهارگوشه میهن اسلامی ثمره جانفشانی ها و از خودگذشتگی های سربازان جان بر کف جمهوری اسلامی است که از چهل سال پیش آغاز و تا زمان حال حاضر نیز ادامه دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد؛ اگر امروز جوانان و ورزشکاران ما با خیال آسوده مشغول فعالیت های ورزشی و یا انجام تحصیل و کارهای خود هستند حاصل ایثار غیور مردانی است که از جان و مال خود گذشتند و در جبهه های حق علیه باطل به مصاف دشمنی رفتند که تا دندان مسلح و از حمایت تمامی کشورهای استکباری برخوردار بود اما آنها تنها با توکل به ذات باری تعالی و اتکال به قدرت الهی در مقابل و تجاوزهای دشمن ایستادند و از وجب به وجب خاک ایران اسلامی ذفاع کردند.
وی ادامه داد؛ رزمندگان سرافراز اسلام در جبهه های جنگ جانانه دفاع کردند و درس های ایثار را به نسل های آتی میهن آموختند و اکنون وقت آن است تا ما نیز به عنوان مسئول و کارمند دَین خود را در مقابل امت خود ادا کنیم و با خدمت صادقانه به مردم زمینه های پیشرفت و توسعه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.
جولائی؛ افزود؛ ارزش و جایگاه رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بسیار والاتر از آن است که با برگزاری یک مراسم و تجلیل بتوان حق آنها را ادا کرد، اما امیدواریم در این روز و با این حرکت بتوانیم از فداکاری های این عزیزان در آن ایام یادی کنیم.
وی به برپایی نمایشگاه معرفی آثار و دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت؛ همانطور که دستگاه ورزش و جوانان کردستان همواره در یادبودهای این ایام در میان ادارات دولتی جزو برترین ها و الگوی دیگر دستگاه بوده است امسال نیز حضوری پررنگ در این نمایشگاه خواهد داشت و امیدواریم با برپایی غرفه ورزش و جوانان بتوانیم گوشه هایی از دستاوردهای چندین ساله جامعه ورزش و جوانان استان را در معرض دید مردم قرار دهیم.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه 13 تن از کارکنان رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان استان با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل تجلیل و تقدیر شدند.