شناسهٔ خبر: 42801938 - سرویس استانی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ:

ترویج فرهنگ شهادت طلبی زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ، ترویج فرهنگ شهادت طلبی را زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی دانست و گفت: شهداء الگوهای ماندگار و اسوه های جاودانه ای هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ در حاشیه زنگ ایثار و شهادت در واحد مقاومت الزهراء چلگرد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن احترام به مقام والای شهیدان اظهار داشت: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، و روحیه جهادی و شهادت طلبی جوانان مومن و انقلابی  با الگوپذیری از نهضت عاشورا  بودیم.

سرهنگ موسایی خاطرنشان کرد: ترویج روحیه و فرهنگ شهادت طلبی و از خودگذشتگی ی کی از روش‌هایی اساسی می باشد که می‌تواند نسل جوان و نوجوان را در گام دوم انقلاب را به ارزش‌هایی چون ولایتمداری و ایثار و موفقیت های بزرگ در همه زمینه ها سوق دهد تا زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: اکنون مجاهدت در جبهه علم و دانش ضامن پیشرفت کشور است و ایمان ، اقتدار، رشادت و ایثار مهمترین ویژگی های جامعه اسلامی است.

وی، شهادت را برترین پاداش از جانب خداوند به بندگان مخلص برشمرد و اظهار داشت: ما امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم که با تقدیم خون پاک خود موجب آرامش،  آسایش و امنیت ملت شریف ایران شده اند .

سرهنگ موسایی با بیان اینکه، شهداء به باور قلبی و دینی رسیدند و برای دفاع از ارزش های اسلامی و ملی ایثار نمودند اظهارداشت: ما نیز برای رسیدن به اهداف تعیین شده و دستیابی به چشم انداز توسعه باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و با همه وجود بکوشیم و با هوشیاری از دستاوردهای فرهنگی و دینی پاسداری کنیم.