شناسهٔ خبر: 42794060 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

"اُردک"؛ مسکات فیفا برای جام جهانی فوتسال 2021

سایت فدراسیون جهانی فوتبال از مسکات جام جهانی فوتسال لیتوانی رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک سال به تعویق افتاده است، از 12 سپتامبر تا 3 اکتبر 2021 به میزبانی کشور لیتوانی برگزار خواهد شد.

به همین منظور، سایت فیفا امروز در گزارشی از مسکات این رقابت‌ها رونمایی کرد. در این گزارش آمده است:

ایوارتیتو، لک لک جوانی است که حامی و طرفدار این تورنمنت است و نام او گرفته شده از کلمه لیتوانیایی "artvartis" به معنی هدف است. لک لک از سال 1973 پرنده ملی لیتوانی و نمادی از تنوع اکولوژیکی و زیبایی طبیعی این کشور است و این عقیده وجود دارد که هماهنگی، خوشبختی و شانس را به همراه دارند.

مدیر بازاریابی فیفا در این رابطه عنوان کرده است: مسکات‌ها سرمایه‌های ویژه ای هستند که ارتباط عاطفی با مخاطبان ما ایجاد می‌کنند. شور و شوق جوانی Ivartito او را به سفیری ایده آل برای این رویداد تبدیل می کند و هر کسی را که ملاقات می کند تشویق به شور و اشتیاق و اشتراک آن برای فوتسال می‌کند. فوتسال ورزشی هیجان انگیز ، سریع و پرمهارت است که همه می توانند آن را بازی کنند و از آن لذت ببرند. ما امیدواریم که این مسکات، طرفداران لیتوانیایی را در هر سنی ترغیب کند تا سال آینده در محل برگزاری مسابقات به ما بپیوندند.