شناسهٔ خبر: 42785023 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶۰ برنامه هفته دفاع مقدس در نایین برگزار می‌شود

اصفهان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه نایین گفت: ۱۶۰ برنامه در ۱۵ عنوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن مهدی زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری روزشمار هفته دفاع مقدس افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همراه با اجرای سنگرهای نمادین، فضاسازی و نصب بنر در شهر و آذین بندی سر در حوزه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مسجدها و مراسم تجلیل از شهدا به صورت پایگاه محور در محله‌ها با عنوان یک ضیافت عاشقی از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: شعار محوری چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با تاسی از سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی " ما قوی هستیم " تعیین شده است  و برنامه‌های متعددی در سطح هر محله، پایگاه و هرمسجد  برای  آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی افزود: در اولین روز هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و یک برنامه مردمی با رعایت تمامی شیوه نامه بهداشتی برگزار می‌شود  و در دومین روز گرامیداشت روز سرباز را خواهیم داشت که از خانواده سربازان  دعوت بعمل می‌آید.

 سرهنگ مهدیزاده گفت:با توجه به اینکه ما در سال آتی انتخابات ریاست جمهوری را داریم، نشست‌های روشنگری با رویکرد حضور مردم در انتخابات برگزار می‌شود و نیز یادواره شهدا در مسجد الرسول و برنامه ویژه برای آشنایی مردم با سبک زندگی شهدا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برپایی هیات سیار یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نایین است و نیز در روز  سوم مهر غبار روبی گلزار شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا  و اجرای میز خدمت به مردم در محله قائمیه با کمک مسوولان را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت:در هفته دفاع مقدس اجرای طرح ثامن به منظور بصیرت افزایی و احصا ظرفیت‌های انقلابی در بستر فضای مجازی را داریم  و نیز گرامیداشت مقام و جایگاه پیشکسوتان جهاد وشهادت باذکر مناقب شهدا ،اجرای سرود خیابانی و شماری دیگر از برنامه‌ها برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است.

نایین در دوران دفاع مقدس ۳۰۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است.