شناسهٔ خبر: 42784582 - سرویس سیاسی
منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تبریک سید محمد طباطبایی به مناسبت هفته دفاع مقدس

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیر ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان برشمرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.
روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و اطاعت از ولایت و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر حماسه و ایثار و دفاع جانانه فرزندان این آب و خاک از مرزهای میهن اسلامی است را گرامی داشته و جان فشانی دلاورانه رزمندگان جان برکف را در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن پاس داشته و یاد و خاطر حماسه حضور مردم شهید پرور استان اصفهان که در قالب ۲ لشگر خط شکن با نثار هزاران شهید،جانباز و ایثار گر افتخار آفریدند را پاس داشته و از خداوند متعال سربلندی کشور عزیزمان را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌کنم.
سید محمد طباطبایی
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان