شناسهٔ خبر: 42770273 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی پرسپولیس ایران - الدحیل قطر / نبرد قهرمانان برای صعود

رضا حسین زاده

قهرمان ایران و قهرمان قطر برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی در این نبرد نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم فردا از ساعت 18:30 به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس ایران - الدحیل قطر
دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 18:30
ورزشگاه اجوکیشین سیتی قطر

وضعیت دو تیم

پرسپولیس و الدحیل قطر در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، به پیروزی در این بازی نیاز دارند.

پرسپولیس که تا چند هفته پیش، امیدی به صعود نداشت، با دو پیروزی برابر التعاون عربستان، حالا صدرنشین گروه است و اگر این بازی را پیروز شود، صعودش قطعی می شود و باید برای صدرنشینی بجنگد. سرخ ها در هفته اول برابر الدحیل با نتیجه 2 بر 0 شکست خوردند و در هفته دوم نیز با نتیجه 2-2 برابر الشارجه امارات متوقف شدند. سرخ ها در بازی سوم و چهارم نیز با نتایج 1 بر 0 التعاون را شکست دادند. پرسپولیس هم اکنون با 7 امتیاز در چهار بازی صدرنشین است و امیدوار است که با گرفتن سه امتیاز این بازی صدرنشینی اش را قطعی کند.

سرخ ها در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشتند و 5-6 بازیکن جدید در ترکیب خود دارند. شاگردان گل محمدی پس از بازی با الدحیل، به مصاف الشارجه خواهند رفت.

در آن سوی میدان الدحیل قطر با 6 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد. قطری ها در بازی نخست پرسپولیس را با نتیجه 2 بر 0 شکست دادند و در بازی دوم نیز با نتیجه 2 بر 0 به التعاون عربستان باختند. الدحیل در بازی سوم با نتیجه 2 بر 1 الشارجه را شکست داد و در بازی چهارم نیز با نتیجه 4 بر 2 از این تیم اماراتی شکست خورد. 

الدحیل که قهرمان فصل گذشته قطر بود، برای بازی با پرسپولیس مهدی بن عطیه را در اختیار ندارد. مدافع الجزایری الدحیل، در بازی با الشارجه اخراج شد و در بازی با پرسپولیس محروم است. همچنین یکی از نکات جالب این بازی، تقابل رامین رضاییان، مدافع ایرانی الدحیل با یاران سابق خود است که می تواند دیدنی باشد.

جدول گروه سوم