شناسهٔ خبر: 42723343 - سرویس فرهنگی
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کرونا این بازیگر را دست به عصا کرد

شهره سلطانی که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود، به خاطر این ویروس دست به عصاتر شده اما چنان دلتنگ تئاتر است که بعید نیست پیشنهاد بازی در نمایشی تازه را بپذیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این هنرمند از تجربه ابتلا به کرونا و تازه‌ترین فعالیت‌هایش سخن گفت. هر چند این فعالیت‌ها به دلیل کرونا تا حدودی محدود شده است. سلطانی گفت: شخصا خیلی رعایت می‌کنم و فقط خانواده‌ام را می‌بینم و گاهی برای کار بیرون می‌روم ولی متاسفانه برخی از مردم با بی‌توجهی سبب می‌شوند کسانی مانند من که ایمنی بدن‌مان پایین است، دچار این ویروس شویم.

او که بهمن و اسفند سال گذشته فیلم تازه خود «پوران» را ساخته در این باره توضیح داد: «پوران» نوشته فاطیما اباحمزه بر اساس طرحی از من است و رویا نونهالی، بهناز جعفری، سارا خوئینی‌ها و بهروز پناهنده از بازیگران آن هستند. در سکانس پایانی که به دلیل کرونا ناتمام مانده، سه بازیگر دیگر هم به این ترکیب اضافه می‌شوند که ترجیح می‌دهم نام آنها را نگویم. فیلم یک ملودرام اجتماعی و درباره زنی است که بعد از ۲۵ سال از زندان آزاد و با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود.

سلطانی که دو سال پیش فیلم سینمایی «کوتاه مثل زندگی» را ساخته بود، درباره اکران آن گفت: فیلم را برای گروه هنر و تجربه ساختم ولی متاسفانه آنقدر اکران‌مان دیر شد که تهیه‌کننده ما، آقای مهران مهام تصمیم گرفت فیلم را به شبکه نمایش خانگی بدهد و حالا در نماوا در حال اکران است. مشاور من در ساخت این فیلم محمدحسین لطیفی بود. این بازیگر به تازگی هم پیشنهاد بازی در فیلم جدید «سیبیل» را پذیرفته که نوشته دیگری از اباحمزه است و با کارگردانی هادی رحیمی برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می‌شود.

این بازیگر تئاتر در پاسخ به اینکه آیا با تئاتر خداحافظی کرده با خنده تاکید کرد: اصلا! اتفاقا امسال نوبت اجرا داشتم و قرار بود کاری را کارگردانی کنم، ولی به خاطر کرونا و چون ایمنی بدنم پایین است، باید قدری دست به عصا شوم تا دوباره درگیر این ویروس نشوم. بنابراین همه پیشنهادهایم را رد کردم. هر چند بار قبلی هم به خاطر کوتاهی گروهی دیگر گرفتار شدم. این روزها همه ما نه تنها مسئول سلامتی خود هستیم بلکه باید برابر دیگران هم متعهد باشیم.

شهره سلطانی سال گذشته در نمایش «پنجره‌ای رو به آسمان» کار امیر دژاکام بازی کرد که از آن استقبال شد و الان هم چنان دلتنگ صحنه است که شاید اگر پیشنهادی تازه مطرح شود، دل به دریا بزند و آن را بپذیرد.