شناسهٔ خبر: 42710584 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

مومنی:فدراسیون برگزاری اردوی تیم‌های ملی کاراته را برعهده کادرفنی گذاشته است

دبیر فدراسیون کاراته گفت: برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان را فدراسیون بر عهده اعضای کادر فنی گذاشته است.

صاحب‌خبر -

وحید مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اردوهای تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان، اظهار داشت: منتظر این هستیم تا جلسه‌ای با کادر فنی تیمهای ملی داشته باشیم و سپس برنامه دقیق برگزاری اردوها را اعلام کنیم. در آخرین صحبتی که انجام شده، سلامتی ملی‌پوشان‌مان در اولویت نخست قرار دارد. سعی داریم شرایطی را برای ملی‌پوشان مهیا ‌کنیم تا با رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، اردوها را به نحو احسن برگزار کنیم. همچنین تکلیف مسابقاتی که فدراسیون جهانی اعلام کرده است، نهایی شود سپس تصمیم‌گیری خواهیم کرد. ضمناً فرصت 7 ماهه‌ای تا مسابقات بین‌المللی داریم و عجله‌ای در برگزاری اردوها نیست. 

وی افزود: برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان را فدراسیون بر عهده اعضای کادر فنی گذاشته است و زمانبندی لازم و برنامه آغاز تمرینات ملی‌پوشان را مربیان به ما بدهند، کارهای اجرایی‌اش را انجام خواهیم داد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد مشکل اعزام حمیده عباسعلی به آلمان برای انجام آخرین مرحله درمانش نیز عنوان کرد: ویزای عباسعلی درجه C است، ما باید پروازی برای او بگیریم که از طریق ایرلاین مربوطه، هماهنگی لازم انجام شده تا مشکلی برای ورود به کشور آلمان نداشته باشد. همچنین وی دعوت‌نامه‌ هم دارد که بالطبع مشکلی بابت مجوز ورود به آن کشور را نخواهد داشت. کمیته ملی المپیک نیز پیگیری اعزام او به آلمان است.

وی افزود: ویزای حمیده عباسعلی هیچ مشکلی ندارد ولی به خاطر بیماری کرونا در تمامی کشورهای دنیا این قوانین وضع شده است.

انتهای پیام/