شناسهٔ خبر: 42710328 - سرویس گوناگون
منبع: طرفداری | لینک خبر

*وسط این قضایای نتایج کنکور و اینا که دوستان راه انداختن چند نکته مهم در مورد ریکی پویگ بگم و البته لازم میدونم!

FreDerick ️

صاحب‌خبر -

یک:نکته مهم و اصلی این قضیه اینه که کومان به ریکی گفته "پیشنهاد"میکنم که برای فرصت بیشتر به باشگاه دیگه ای قرضی بری و نه حرفی از به درد نخور بودن زده و نه کنار زدن اون! حالا انتخاب با خود ریکی پویگه که میخواد بمونه و مبارزه کنه تو سیستم جدید و با این بازیکنا یا میخواد واقعا هدفدار مث اودگارد بره یه تیمی دیگه تا پیشرفت بکنه.

دو:تو این چند وقته حواشی دور و بر ریکی زیاد شده! از رابطه داشتنش با خواهر رافینیا تا چیزای دیگه که برای بازیکنی مث ریکی خیلی عجیبه!!

نکته سه مکمل نکته دومه:کونته امسال از اینتر بره به چه دلیل؟ و هم چنین اسپالتی از چ چیزی تو اینتر شکایت داشت؟! جاسوس و درز اطلاعاتی! 

چیزی که دقیقا الان بارسا گرفتار و دچارش شده و کسی بهش توجه نمیکنه!! چطور میشه که یه مربی با بازیکن یه جلسه خصوصی برگزار میکنه و اطلاعاتی ازش میاد بیرون؟! از کجا و از طرف کی میاد بیرون؟! حالا میاد بیرون بماند چرا با تفسیر غلط و خروجی اشتباه این قضیه میاد تو رسانه ها ! (البته رسانه های اطراف بارسا و اسپانیا نه خار از اسپانیا) 

و تبدیل به یه بحران میشه به صورتی که هشتگ ها از بارتو اوت میشه کومان اوت!به همین راحتی و به همین خوشمزگی!

اگر تا دیروز برای من شک و شبهه وجود داشت سر اون قضایای سایت ها و برنامه ها که بارتو پول میداده و علیه بازیکنا اقدام میکرده  شک داشتم الان به یقین رسیدم که صددرصد کار خود پست فطرتش بوده.

در مورد تیم و تغییرات هم باید صبر کنید تا پایان نقل و انتقالات و هنوز وقت هست و کمی صبر لازمه و در مورد کل تیم هم باید تا نیم فصل میزان تحملتون رو ببرید بالاتر چون تیم مریضه عملا و کادر بدنسازی و فنی نمیتونن تو یه جرقه همه چیزو درست کنن همونجور که کلوپ و پپ سیتی و لیور رو یه شبه قدرتمند نکردن