شناسهٔ خبر: 42710127 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر هیات:

آینده خوبی در انتظار تنیس‌روی‌میز خوزستان است

پریسا زنگنه منش

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان می‌گوید آینده خوبی در انتظار این رشته در استان است.

صاحب‌خبر -

عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تنیس روی میز خوزستان، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا تمام برنامه‌های مربوط به تنیس روی میز در استان خوزستان تحت تاثیر قرار گرفت اما تا حدودی کار را شروع کرده‌ایم. فعالیت تنیسورهای استان نیز متوقف نشده است و به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

وی بیان کرد: تنیس روی میز خوزستان پس از وقفه ای که در روند توسعه این رشته ایجاد شد، با روی کار آمدن آقای میرزایی در راس هیات، در مسیر خوبی قرار گرفته است و حتی من پیش‌بینی این را هم داشتم که آینده خوبی در انتظار این رشته باشد. هنوز نیز به چنین موضوع مهمی اعتقاد دارم، هر چند کرونا شرایط را کمی سخت کرده است.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان افزود: روی رده سنی پایه به خوبی کار کردیم و اگر کرونا مسابقات کشوری را لغو نمی‌کرد، امسال شانس داشتیم که در بخش دختران رده سنی ۸ تا ۹ سال به قهرمانی برسیم و در رده سنی ۱۰ تا ۱۱ حداقل روی سکو باشیم. در بخش پسران رده سنی نوجوانان نیز این شانس را داشتیم که روی سکو قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که خوزستان چه زمانی می تواند در بخش پسران نفرات مطرح بیشتری در کشور داشته باشد؟ عنوان کرد: خوزستان هنوز در رده سنی بزرگسالان جای کار دارد زیرا بازیکنان ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی نیاز به آموزش بیشتری دارند و وقتی ورزشکار از نظر زیرساختی بتواند به شرایط خوبی برسد، مطمئناً می‌تواند در کشور نیز حرف برای گفتن داشته باشد. اگر بتوانیم کلاس‌های آموزشی خوبی برای ورزشکاران و به ویژه مربیان‌مان برگزار کنیم، این خلاء نیز پر شده و طی سال‌های آینده خوزستان در رده سنی بزرگسالان نیز در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت. در هر صورت مقوله آموزش در دستور کار هیات است زیرا اعتقاد داریم آموزش به پیشرفت بیشتر تنیس روی میز خوزستان کمک بسیاری خواهد داشت.

بخشنده خاطر نشان کرد: سال گذشته با حضور آقای میرزایی در راس هیات برای تیم‌های استان در رده‌های سنی مختلف اردو برگزار کردیم و همین در پیشرفت تنیس روی میز استان تاثیر بسزایی داشت. قرار بود همین روند در سال ۹۹ نیز ادامه پیدا کند که متاسفانه کرونا تمام برنامه‌های ما را به‌هم زد.

انتهای پیام