شناسهٔ خبر: 42684617 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این تیم پتانسیل بردن دارد؛

سپاهان برای ادامه رقابت یک راه دارد (عکس)

شاگردان نویدکیا برای اینکه شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند، باید در مصاف امشب برابر النصر به برتری دست یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در بازی رفت مقابل النصر که در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد ولی نمایش شاگردان محرم نویدکیا به خصوص در نیمه دوم، اهالی فوتبال ایران و علاقمندان به سپاهان را امیدوار کرده تا در بازی برگشت، نتیجه‌ای دیگر رقم بخورد و سپاهان با کسب سه امتیاز، خودش را 6 امتیازی کند و همچنان رقابت فشرده برای صعود را ادامه دهد.

 


البته که تیم فوتبال النصر از یک مربی باتجربه پرتغالی روی نیمکت بهره می‌برد و ستاره‌هایی نظیر پیتزی و عبدالرزاق در این تیم توپ می‌زنند ولی نگاهی به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان از محبی گرفته که باشگاه های لالیگایی دنبال او بودند تا نیازمند که یکی از بهترین گلرهای فوتبال ایران به شمار می رود، نشان می‌دهد که آنها توانایی شکست نماینده عربستان را دارند. به این اسامی، نام بازیکنانی نظیر امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و استنلی کی روش را هم اضافه کنید تا ببینید چه پتانسیل بالایی در ترکیب تیم فوتبال سپاهان نهفته است.


این مسابقات البته اولین چالش محرم نویدکیا در راس کادر فنی سپاهان به شمار می رود؛ مربی‌ای که با آگاهی از رقابت سختی که در گروه چهارم مسابقات وجود داشت، هدایت سپاهان را قبول کرد و در هر مصاحبه‌ای که انجام داد از کلمه "فوق العاده" برای توصیف بازیکنانی که در اختیار او قرار دارد، استفاده کرد؛ پس به هیچ وجه نباید شانس پیروزی طلایی پوشان فوتبال ایران را در مقابل تیم النصر کم در نظر گرفت و این همان موضوعی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در پستی به آن اشاره کرده است.

 


اگر در بازی برگشت السد و العین نماینده امارات برنده بازی لقب بگیرد، سپاهان حتی در صورت باخت هم همچنان شانس صعود دارد ولی اگر شاگردان ژاوی برنده بازی باشند، طلایی پوشان راهی جز کسب سه امتیاز مقابل السد برای در دست گرفتن سرنوشت خودشان ندارند.