شناسهٔ خبر: 42680033 - سرویس استانی
منبع: دفاع پرس | لینک خبر

چهل‌سالگی سرو/

زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران طلایی دفاع مقدس نوعی جهاد است

فرماندار پاکدشت گفت: اهتمام ویژه داشتن به زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران طلایی دفاع مقدس در این روزها که دشمنان بی‌محابا در صحنه برای نابودی فرهنگ انقلابی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، نوعی جهاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از تهران، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان به ریاست «هادی تمهیدی»  فرماندار پاکدشت، سرهنگ «رضا امجدی» فرمانده سپاه ثامن الحجج (ع) شهرستان، دیگر مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پاکدشت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای سرافراز ایران اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای  باشد که نسل جوان وقایع  این رویداد ماندار را به درستی درک کنند.

هادی تمهیدی  با بیان اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره نقش آفرینان و دلاورمران و غیورمردان صحنه غیرت و دلدادگی وطن گفت: اهتمام ویژه داشتن به زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران طلایی دفاع مقدس در این روزها که دشمنان بی‌محابا در صحنه برای نابودی فرهنگ انقلابی ایران اسلامی تلاش می‌کنند نوعی جهاد است.

وی افزود: امروز باید برنامه‌های فرهنگی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نسل جدید که در آن روزها نبودند با مجاهدت‌های ملت ایران بیش از پیش آشنا شوند.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: با اجرا و تدوین برنامه‌های ماندگار در سطح شهرستان و در مساجد به عنوان سنگرهای انقلاب، این ارزش‌ها را به نسل جدید منتقل کنیم.

تمهیدی در پایان بر همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان بر اجرای باشکوه  برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس با رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

برگزاری یادواره شهداء، گلباران مزار مطهر شهیدان، برنامه‌های تحلیلی هشت سال دفاع مقدس، کاروان‌های سیار، نمایشگاه‌های محله‌ای، تکریم خانواده شهداء و ایثارگران، استقرار پایگاه انتقال خون، تبیین دستاوردهای هشت ساله جنگ تحمیلی  و همایش بسیج ادارات از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت است.

انتهای پیام/