شناسهٔ خبر: 42672133 - سرویس ورزشی
منبع: میزان | لینک خبر

پروین: پرسپولیس با این روند از گروهش صعود می‌کند/ شجاع همیشه آماده است

خبرگزاری میزان-سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی توانست گلیم پرسپولیس را از آب بیرون بکشد و تعویض‌های خوبی هم انجام داد، چون امید عالیشاه را به موقع به زمین فرستاد. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

علی پروین در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل التعاون عربستان از چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار خوب بازی کرد و فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد آنها رضایت داشتند. حامد لک چند توپ خوب گرفت تا تیم راه بیفتد و شجاع خلیل‌زاده هم عملکرد قابل قبولی داشت.

وی در مورد گل خلیل‌زاده مقابل التعاون که در آخرین دقایق بازی رقم خورد، افزود: شجاع همیشه آماده است و در تک‌تک بازی‌هایی که به میدان رفته، به درد پرسپولیس خورده است. او باز هم یک گل مهم برای تیم زد و باعث شد پرسپولیس یک بازی دیگر را با برد پشت سر بگذارد. این نشان از آمادگی روحی و بدنی شجاع دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اضافه کرد: این بازی که ما جلوی التعاون دیدیم اگر در دیدار برگشت تکرار شود پرسپولیس باز هم می‌تواند صاحب سه امتیاز باشد. با همین روند، صعود هم دور از دسترس نیست. اگر پرسپولیس این‌طور بازی کند و در سه بازی باقیمانده دور برگشت خودش را ثابت کند، می‌تواند شانس صعود را بالا ببرد. فراموش نکنیم که باشگاه‌های عربستانی، قطری و اماراتی همیشه برای ما مشکل‌ساز بوده‌اند، ولی بچه‌ها با غیرت و تعصب بازی کردند و امیدوارم این تعصب را در بازی‌های بعدی هم نشان بدهند. آنها می‌توانند از گروه خود صعود کنند هرچند کار بسیار سختی در پیش دارند.

پروین در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تیم برابر التعاون تصریح کرد: یحیی را خوب می‌شناسم و فکر می‌کنم بهترین بازی را از بازیکنانش گرفت. این اولین بازی پرسپولیس بعد از شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان بود. بالاخره تیم تغییر کرده و البته تیم‌های دیگر از جمله همین التعاون هم تغییراتی را در ترکیب خود داشتند اما یحیی توانست گلیم پرسپولیس را از آب بیرون بکشد. تعویض‌های خوبی هم انجام داد و امید عالیشاه را به موقع به زمین فرستاد. دیدید که امید هم توانست پایه‌گذار گل شود. به طور کلی، همه اعضای پرسپولیس، خوب بودند و امیدوارم این روند را ادامه بدهند.

پروین در نهایت گفت: من بازی را به همراه یکسری از دوستان در منزل دیدم. با اینکه بچه‌ها همگی خوب و پر انرژی ظاهر شدند، اما بعضی از خرید‌های جدید چندان به چشم نیامدند. البته آنها تازه به تیم اضافه شده‌اند و باید به این بازیکنان فرصت بیشتری داد تا خودشان را پیدا کنند اما من فکر می‌کنم باید از این فرصت‌ها بهترین بهره را ببرند و قدر پیراهن پرسپولیس را هم بدانند.

انتهای پیام/