شناسهٔ خبر: 42672004 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

گرانفروشی 9 هزار و 900 کیلوگرم تخم مرغ در گرگان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان از کشف تخلف گرانفروشی در عرضه 9 هزار و 900 کیلوگرم تخم مرغ در یک واحد تولیدی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی‌اصغر اصغری از کشف تخلف گرانفروشی در عرضه تخم مرغ به ارزش حدود ۲۸۷ میلیون ریال در یک واحد تولیدی در مرکز استان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت سامانه تلفنی ۱۲۴ در دریافت گزارشات، شکایات و نظرات و پیشنهادات همشهریان گرامی حضور بازرسان را در پاسخگویی به گزارشات و ایجاد ثبات و آرامش در سطح بازار بسیار موثر خواند.

اصغری افزود: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: در همین راستا و در پی دریافت گزارشات کتبی شهروندان مبنی بر تخلف گرانفروشی یکی از واحدهای تولیدی مرغ و تخم‌مرغ در شهرستان گرگان تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: پس از بازرسی‌های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف گرانفروشی ۹ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ریالی ۲۸۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان همچنان با تاکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت‌های تهیه و توزیع مرغ و تخم مرغ خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و همچنین رعایت نرخ‌های مصوب فروش مرغ و تخم‌مرغ حقوق شهروندان را رعایت کرده و از ایجاد التهاب در بازار جلوگیری کنند.

اصغری از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی 124 و یا به صورت حضوری با مراجعه به سازمان صمت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان به بازرسان این سازمان گزارش تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/83001