شناسهٔ خبر: 42671995 - سرویس استانی
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

نخستین پرواز لار به دوحه پس از ۶ ماه تعطیلی انجام شد

نخستین پرواز مسیر لار-دوحه (پایتخت قطر) پس از حدود ۶ ماه تعطیلی، پنج‌شنبه ۲۷ شهریور در فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام شد و مسافران از طریق هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لار را به مقصد دوحه ترک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: پرواز این مسیر روزهای پنج‌شنبه هر هفته برقرار است. ساعت رفت پرواز لار-دوحه ۷:۴۵ و ساعت برگشت از دوحه به لار نیز ۱۱:۵۱ به وقت ایران است.

امین‌الله صولتی بیان کرد: تمام مسافران پس از انجام مراحل مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا می‌توانند از این مسیر پروازی بهره‌مند شوند.

۶ شهریور نیز پروازهای مسیر دوبی-لار- دوبی از طریق شرکت هواپیمایی فلای دوبی که از بیش از یک ماه تعطیل شده بود، دوباره برقرار شد.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی لارستان ادامه داد: هم‌اینک در طول هفته ۵ پرواز داخلی در مسیر تهران و ۱۰ پرواز خارجی به مقصد دوبی از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ‌پیگیری‌های لازم برای برقراری مجدد پروازهای مسیر کویت، شارجه و عمان که پیش از کرونا از این فرودگاه برقرار بود، نیز در حال انجام است.