شناسهٔ خبر: 42671879 - سرویس اجتماعی
منبع: فارس | لینک خبر

پلیس فتا: «شاد» سالم‌ترین بستر آموزش آنلاین دانش‌آموزی است

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با به‌روزرسانی و افزایش ظرفیت‌های نسخه جدید شاد، تمام احتیاجات معلمان و دانش‌آموزان برطرف شده و دیگر نیازی به استفاده از شبکه‌های غیربومی نیست.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با بیان اینکه اپلیکیشن شاد، سالم‌ترین بستر آموزش آنلاین دانش‌آموزان است، اظهار داشت: با به روزرسانی اپلیکیشن شاد، تمامی احتیاجات معلمان و دانش‌آموزان برطرف شده و دیگر نیازی به شبکه‌های غیربومی نیست. 

وی تصریح کرد: در برخی موارد، معلمان یا دانش‌آموزان جهت انجام امور آموزشی از شبکه‌های اجتماعی غیربومی استفاده می‌کنند که می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود. 

سرهنگ رجبی اعلام کرد: افزایش احتمال سرقت اطلاعات موجود در تجهیزات هوشمند به وسیله هکرها و اخذ باج از افراد، امکان مشاهده محتویات نامناسب در شبکه‌های غیربومی توسط دانش‌آموزان و ایجاد دسترسی به اینترنت کنترل نشده برای کودکان از جمله مشکلاتی است که در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی غیربومی در امور آموزشی می‌تواند بروز و ظهور کند.

انتهای پیام/