شناسهٔ خبر: 41799385 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پلمب چهار واحد فروش کالای خانگی یاسوج به علت گرانفروشی

یاسوج- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از پملب ۴ ‌واحد بزرگ فروش لوازم خانگی در استان به علت گرانفروشی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی صالحی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: چهار واحد از جمله یکی از بزرگترین لوازم خانگی‌های شهر یاسوج به دلیل گران فروشی و عدم درج قیمت پلمب شدند.

وی ابراز داشت: دیروز طی بازرسی انجام شده در مرکز استان از بازار لوازم خانگی، چهار واحد متخلف از جمله یکی از عمده فروشان لوازم خانگی به دلیل گران فروشی و عدم درج قیمت پلمب و اعمال قانون شد.

صالحی افزود: فرد متخلف برای ارائه توضیحات به تعزیرات احضار و پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی با هشدار نسبت به واحدهای بدون پروانه، گفت: تمامی واحدهای فاقد پروانه کسب بدانند که به جهت شفافیت ارائه خدمات به مردم شریف و جهت جلوگیری از اطاله دادرسی به جهت عدم مشخص نبودن متصدی واحدهای صنفی فاقد پروانه، اجازه نخواهیم داد این واحدها بدون پروانه کسب نسبت به فعالیت غیر قانونی خود ادامه دهند.

مدیرکل تعزیرات استان گفت: لذا متولیان در امر نظارت در این حوزه اقدامات لازم را مبذول تا حقی از مردم ضایع نشود.

صالحی با اشاره به گشت‌های مشترک، تصریح کرد: گشت مشترک در راستای تحقق مصوبه کارگروه نظارت بر مایحتاج و کالاهای اساسی مردم با حضور تعزیرات حکومتی، دادستانی، سازمان صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در سطح بازار استان اجرا شد.