شناسهٔ خبر: 41798734 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

انتظار مهاجم شهرخودرو به کسب سهمیه + جزئیات

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با وجود نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم هنوز هم به کسب سهمیه امیدواریم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا خلعتبری، بازیکن مازندرانی شهرخودرو مشهد، در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: در بازی‌های اخیر بدشانس بودیم. در بازی هفته گذشته مقابل صنعت‌نفت آبادان هم شرایط بسیار سختی در گرمای آبادان داشتیم. با این حال اگر بازی ما را ببینید متوجه می‌شوید چقدر خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف نصیب‌مان شد اما در استفاده از فرصت‌ها بدشانس و بی‌دقت بودیم. متاسفانه نتوانستیم از گلی که دقایق پایانی به ثمر رساندیم محافظت کنیم و در نهایت با یک امتیاز از آبادان برگشتیم.

اخبار ورزشی- ​او ادامه داد: از این‌که سهراب بختیاری‌زاده کنار تیم‌مان است خوشحالم. او نماینده مربیان جوان و نسل جدید فوتبال ایران است و مالک باشگاه شهرخودرو تصمیم بسیار درستی در انتخاب او گرفت. بختیاری‌زاده از روزی که به تیم‌مان اضافه شده با جان و دل کار می‌کند اما فوتبال همین است و گاهی یک اتفاق ساده زحمات تیم را برباد می‌دهد. با این حال هنوز فرصت برای ما از دست نرفته و به کسب سهمیه امیدواریم.

خلعتبری با اشاره به دیدار مقابل استقلال گفت: نه تنها بازی با استقلال بلکه هر 3 بازی که در پیش داریم حساس و سرنوشت‌ساز هستند. البته بازی با استقلال از آن نظر که ما با این تیم در رقابت مستقیم برای کسب سهمیه هستیم اهمیت بسیار زیادی دارد. فاصله ما با استقلال در جدول 4 امتیاز است؛ یعنی اگر استقلال را ببریم به یک امتیازی این تیم می‌رسیم. به همین دلیل انگیزه زیادی برای برد در این بازی داریم و با تمام توان مقابل آبی‌پوشان به میدان می‌رویم. البته در شرایط سخت و در حالی که استقلال اوضاع بسیار خوبی دارد باید مقابل این تیم به میدان برویم. بازی با سپاهان هم دقیقا به اندازه همین دیدار با استقلال برای‌مان مهم است اما اگر استقلال را ببریم با خیال راحت به مصاف سپاهان می رویم.

مهاجم شهرخودرو در پایان گفت: فوتبال ایران این روزها شرایط عادی ندارد.تیم‌ها هم استرس نتایج‌شان را دارند و هم نگران ابتلا به کرونا هستند. امیدوارم لیگ بدون اینکه تلفات داشته باشد به پایان برسد و هر بازیکنان و مربیان و همه اعضای تیم ها فارغ از هر نتیجه‌ای سالم باشند.