شناسهٔ خبر: 41745897 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سپیدرود صفر - خوشه طلایی ۴

لیگ یک/ رشتی‌ها نزدیک سقوط، ساوه امیدوار

شاگردان محسن عاشوری با کسب پیروزی پُر گل مقابل سپیدرود شانس صعود به لیگ برتر را حفظ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال، تیم سپیدرود رشت که در جایگاه هفدهم جدول قرار داشته و یکی از گزینه‌های جدی سقوط محسوب می‌شود، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم سردار جنگل میزبان تیم بالانشین خوشه طلایی ساوه بود.

 

خوشه طلایی از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۶ با گلزنی محمدمهدی قنبری پیش افتاد ولی پس از آن سپیدرود توپ و میدان را در اختیار داشت و  اگر بی‌دقتی مهاجمان این تیم نبود، می‌توانست به گل تساوی هم برسد.


 
سپیدرود که در غیاب شیرمردی، کریمی، یعقوبی، حاتم‌زاده، نوری و نزهتی پای به این بازی گذاشته بود، در نیمه اول سه موقعیت جدی را توسط جواد آقایی‌پور هدر داد تا با شکست یک بر صفر مقابل خوشه طلایی به رختکن برود.

 

قنبری مثل ابتدای مسابقه، در لحظات نخست نیمه دوم نیز حرکت مشابه گل اول را تکرار کرد و با استفاده از خلاء مدافعان سپیدرود توانست گل دوم خود و خوشه طلایی را به ثمر رساند.

 

سپیدرود که پس از دریافت دو گل و نزدیک شدن به پایان مسابقه رو به بازی انتحاری آورده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقایق ۸۳ و ۹۰ دو گل دیگر از خوشه طلایی دریافت کرد تا این مسابقه خانگی را با شکست ۴ بر صفر به پایان برساند و با ماندن در امتیاز ۳۰ و رتبه هفدهم جدول، نزدیک‌تر از همیشه به سقوط از لیگ یک شود. 

 

خوشه طلایی ساوه نیز با این پیروزی پُر گل ۵۶ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول لیگ یک را حفظ کرد؛ حالا آنها در دو هفته باقی مانده چشم به لغزش مس کرمان ۶۰ امتیازی و آلومینیوم اراک ۵۷ امتیازی دارند تا به لیگ برتر صعود کنند.