شناسهٔ خبر: 41745854 - سرویس استانی
منبع: دفاع پرس | لینک خبر

وصیت‌نامه شهید قهرمان باباپور اصل:

همیشه پیرو اصول اسلام باشید

در وصیت‌نامه شهید قهرمان باباپور اصل آمده است: همانطور كه اسلامی به دنيا آمده‌ايد اسلامی بزرگ شويد و هميشه پيرو اصول اسلام باشيد.

صاحب‌خبر -

همیشه پیرو اصل و اصول اسلام باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید قهرمان باباپور اصل، فرزند موسی در تاریخ اول فروردین ۴۸ به دنیا آمد و در تاریا ۲۱ فرودین سال ۶۶ در عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه خوزستان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه این شهید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمان الرحيم

«الذين آمنوا و هاجروا و جاهدوا في سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئك هم الفائزون» (سوره مباركه توبه - آيه 20)

«ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون» گزندگی در اين دنيا فقط امتحانی است كه خداوند انسان را آزمايش می كند كه چگونه است، آيا انسان به معنای واقعی است و يا حيوان انسان نما.

خداوند در برابر بشر راه های گوناگونی را قرار داده است كه انسان بايد بهترين را انتخاب كند، من هم طبق عقيده ام را هم را انتخاب كرده ام به پيروی از رهبرم حسين(ع) كه می گويد «إن الحيوه عقيده و جهاد» زندگی عقيده اين است و جهاد در راه آن.

تمام ما جوانانی كه به شهادت می رسيدم آرزوها داريم ولی چه آرزويی بهتر از آن است كه به لقاءالله برسيم و چه آرزويی بهتر از آن است كه از تمام هدف هايمان دست برداريم و به الله برسيم.

اولين وصيت من به تمام برادران و خواهران مسلمانم اين است كه تا ابد و نسل.های آينده سنگر اسلام را رها نكنند و تا حكومت اسلامی از پای ننشينند و هيچ گاه توجه به شخص نكنند و فقط به اسلام توجه داشته باشند.

اگر انشاءالله روزی تمام مستضعفين قيام كنند بالاخره ابر قدرتها را شكست خواهند داد، برادران و خواهران با اعمالتان زمينه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) به وجود بياوريد، هيچگاه با عمل يک شخص يا يک گروه لغزشی در ايمانتان به وجود نيايد، البته ببخشيد چون همه شما از من آگاه تر و داناتريد.

وصيت من بر خواهرانم و خواهر بزرگم اين است كه زينب گونه رفتار كنند و رسالت اسلامی خويش را انجام دهند و برای من سياه نپوشيد كه دشمنان اسلام خوشحال شوند.

اميدوارم كه زندگيتان را به خوبی و خوشی بگذرانيد و در سايه خدا هميشه پيروز و موفق بوده باشيد، به برادرانم وصيت می كنم كه راه من را ادامه دهيد.

البته شما حالا كوچک هستيد و انشاءالله وقتی بزرگ شديد خواهيد فهميد، درستان را تا حد امكان بخوانيد و ادامه دهيد، خواهران كوچكم همان طور كه اسلامی به دنيا آمده ايد اسلامی بزرگ شويد و هميشه پيرو اصل و اصول اسلام باشيد.

وصيت من به پدر و مادرم اين است، شما خيلی زحمت برای من كشيده ايد، نتوانستم زنده بمانم و جبران كنم، به هر حال اميدوارم كه خداوند اجرتان بدهد.

پدر و مادر گرامی، هيچگاه اطاعت خدا را از ياد نبريد و هميشه اشخاص مؤمنی باشيد، با شهيد شدن من هيچگونه لغزش در ايمانتان به وجود نيايد و مبادا بعد از من گريه و زاری كنيد كه دشمنان اسلام خوشحال شوند و برادران و خواهران كوچكم را بگذاريد درس بخوانند.

به قول امام وضع خوب می شود اين طور نمی مانند و در آخر شما را به خدا قسم می دهم كه هر چه برای من كرديد حلال كنيد و مادر از برادران و خواهرانم خوب مواظبت كنيد.

جنگ را كه ابرقدرت‌ها به وسيله صدام به وجود‌ آوردند يک جنگ شوخی نيست، جنگ اسلام عليه كفر است، نبرد حق عليه باطل است.

به قول قرآن (جاء الحق و ذهق الباطل) من پيش بيني می كنم كه بعد از اين جنگ با كشورهای ديگر نيز آغاز می گردد، زيرا ماری كه از كمر ضربه ديد از سر نيز حمله می كند ولی ما بايد ثابت كنيم كه اسلام هرگز شكست نخواهد خورد.

وصيت دوم من اين است كه در اين برهه از زمان بدون هيچ قيد و شرطی از امام امت خمينی بت شكن پيروی كنيد و خودم هم همين عقيده را دارم.

من بقيه عمرم را از خدای بزرگ مز خواهم كه به عمر رهبرم بيفزايد و سلام مرا به امام عزيزمان برسانيد، من با خدا پيمان بسته ام كه تا آخرين قطره خونم سنگر اسلام را خالی نخواهم گذاشت.

التماس دعا بر شما خانواده عزيزم

به اميد پيروزی اسلام بر تمامی كافرين در مناطق خونين شهر

امام را دعا كنيد.

انتهای پیام/