شناسهٔ خبر: 41720399 - سرویس سیاسی
منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

نشست کمیته‌های برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس/ نمایشگاه دائمی و موقت دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس برپا می‌شود

نشست کمیته های تخصصی وزارت راه و شهرسازی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در ساختمان دادمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس عصر امروز ۱۱ مرداد با حضور نعمت‌الله ترکی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی و رییس ستاد، سرهنگ افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج و دبیر ستاد، مسئولان کمیته‌های امور بانوان، ایثارگران، ارتباطات، پیشکسوتان و سایر کمیته‌ها، نمایندگان تام‌الاختیار سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این نشست ضمن تبریک ایام و تشکر از سرهنگ افشاری دبیر ستاد و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برای اقدامات انجام شده در خصوص نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: امسال نیز باید بهتر و باشکوهتر از سال گذشته، نمایشگاه دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شود.

سرهنگ افشاری فرمانده مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست، تلاش سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه را در سال گذشته قابل‌تامل عنوان کرد و در خصوص دستورالعمل ابلاغی ستاد، تشکیل کمیته‌ها و اقدامات انجام شده و در دست انجام، نکاتی را گوشزد کرد.

در این نشست، همچنین مشاور امور بانوان و نماینده امور ایثارگران درباره اقدامات و برنامه های پیشنهادی کمیته مواردی را مطرح کرد.

سیدقاسم بی‌نیاز رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در این نشست به ارایه برنامه های کمیته روابط عمومی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و دیدگاه های خود را برای برگزاری نمایشگاه دائمی و استفاده از ظرفیت رسانه ها در پوشش این رویداد مهم برشمرد.

در این نشست، مقرر شد تا نمایشگاه دائمی و موقت دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس به مانند سال گذشته برپا شود.