شناسهٔ خبر: 41063662 - سرویس ورزشی
منبع: پانا | لینک خبر

پدیده جدید فوتبال فرانسه به بایرن مونیخ پیوست

باشگاه بایرن مونیخ با قراردادی 4 ساله، ستاره 18 ساله فوتبال فرانسه را جذب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت باشگاه بایرن مونیخ، این باشگاه با تانگوی کواسی، ملی‌پوش 18 ساله فرانسوی و بازیکن فصل گذشته پاری سن ژرمن، تا 30 ژوئن 2024 قرارداد امضا کرد. این بازیکن راست پا علاوه بر تابیعت فرانسه، دارای گذرنامه کشور ساحل عاج است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره این خرید گفت: « ما بسیار خوشحالیم که توانستیم تانگی را به بایرن بیاوریم. از نظر ما او یکی از بزرگترین استعدادهای اروپا است. جایگاه اصلی او مدافع میانی است اما می‌تواند در چندین پست بازی کند. ما مطمئن هستیم که او روزهای خوبی با ما خواهد داشت و تیم را تقویت می‌کند »

تانگوی کواسی هم پس از عقد قرارداد گفت: « بسیار خوشحالم که توانستم برای بایرن بازی کنم. بایرن باشگاهی بزرگ و قدیمی است. من بسیار امیدوارم که در اینجا پیروز شوم و موفقیت‌های زیادی را با تلاش و کوشش بدست آورم . »

کواسی متولد 7 ژوئن 2002 در شهر پاریس است. او در 14 سالگی به آکادمی پاری سن ژرمن رفت و در دسامیر 2019 اولین بازی حرفه‌ای خود در لیگ یک را انجام داد و چند روز بعد با در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد. در دیدار با آمیان که با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید، اولین گل خود در دوران حرفه‌ای را به ثمر رساند و در این بازی دبل کرد.