شناسهٔ خبر: 41063633 - سرویس استانی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مجلس در جمع بسیجیان فارسان:

افتخار می کنم یک بسیجی هستم

نماینده مردم شریف شهرستان های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار می کنم یک بسیجی هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قدرت الله حمزه با حضور در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فارسان پاسخگوی مطالبات بسیجیان و شورای پایگاه بود.

نماینده مردم شریف شهرستان های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست، گفت: من خود یک بسیجی بوده ام و هم اکنون نیز افتخار می کنم که یک بسیجی هستم و از خداوند نیز خواستارم تا در آینده نیز یک بسیجی و سرباز خط ولایت باقی بمانم.

در این نشست آقای حمزه ضمن پاسخگویی به سؤالات مطروحه از سوی تعدادی از بسیجیان،اظهار کرد: بسیج در حل مشکلات یک عنصر کارگشاست و بنده به نوبه خود در خدمت بسیجیان خواهم بود و در تهیه امکانات و بودجه لازم برای اجرای برنامه ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

بسیجیان در این نشست از کم توجهی برخی مدیران و مسئولان در نهادها و سازمان ها و دستگاه های مختلف گلایه داشتند و از آقای حمزه به جد خواستند تا در ادامه سعی شود از مدیران انقلابی استفاده شود، چرا که راه حل پیروزی بر مشکلات انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است و تنها با تلاش جهادی است که کشور می تواند بر این مشکلات پیروز شود.