شناسهٔ خبر: 40486729 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امکان پذیرایی از مسافر در سی‌سخت نیست

شهردار سی‌سخت گفت: در حال حاضر به دلایلی امکان پذیرایی از مسافر در سی‌سخت نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی فرد شهردار سی‌سخت  با اشاره به شرایط کلی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه هر چند استان در این ۳ ماه وضغیت بهتری نسبت به کل کشور داشت، اما روز گذشته آمار نگران کننده‌ای از استان داشتیم.

شهردار سی‌سخت گفت: کرونا موجب شد تا نتوانیم از مردم خوب کشورمان در شهر توریستی سی‌سخت در این مدت اخیر استقبال کنیم و در آینده با رفع این ویروس تمام قد در خدمت مردم و مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور خواهیم بود.

شهردار سی‌سخت به وضعیت کنونی اماکن گردشگری شهر سی‌سخت و نوع خدمات‌دهی به مسافران اشاره کرد و گفت: کماکان قادر به خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نیستیم چرا که بعد از شیوع کرونا همه اماکن و فضا‌ها را در دست تعمیر و مرمت قرار دادیم.

شهردار سی‌سخت بیان کرد: کرونا هر چند که ضرر‌های زیادی به گردشگری و صنعت و کسب و کار وارد کرد، اما مزیت آن فرصتی بود که برای بازسازی و ساماندهی اماکن گردشگری و تفریحی گذاشت و ما نیز از این فرصت استفاده کردیم.

فرد افزود: در حال حاضر هیچ یکی از اماکن و رستوران‌ها خدمات دهی ندارند و در اولین فرصت بعد از گذر از وضعیت شیوع ویروس خدمات دهی خود را آغاز خواهیم کرد.
انتهای پیام/س