شناسهٔ خبر: 40283823 - سرویس فرهنگی
منبع: سیتنا | لینک خبر

جنون مرد جوان پس از دیدن تلفن همسرش!

وقتی پزشکی قانونی جنون مرد جوان که همسرش را کشته و دست به خود زنی زده بود را تایید کرد وی با قرار میلیاردی آزاد شد، اما پدر زنش به این قرار اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، عصر بیست و هشتم آذر ماه سال ۹۶ زن سالخورده‌ای با پلیس تماس گرفت و در حالیکه هراسان بود از جنایتی که پسر ۳۵ ساله‌اش به نام امین رقم زده بود خبر داد.

این زن در حالی که صدایش می لرزید به مأموران گفت: یک ساعت قبل پسرم با من تماس گرفت و گفت همسرش را کشته است. وقتی به خانه پسرم رفتم با جسد عروسم روبه‌رو شدم. پسرم نیز با چاقو خودزنی کرده بود.

با این تماس ماموران پلیس و اورژانس به خانه مورد نظر رفتند و جسد کبود لاله با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. امین نیز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این مرد که معجزه‌آسا زنده مانده بود پس از بهبودی نسبی به ماموران گفت: من به همسرم مشکوک بودم و فکر می کردم به من خیانت کرده است. حتی یک بار شماره تلفن مشکوکی را در گوشی موبایل او پیدا کردم و فهمیدم با یک مرد غریبه در رابطه است. آخرین بار وقتی سر این موضوع با هم درگیر شدیم. او به سمتم حمله کرد و مرا زد. من هم او را خفه کردم. سپس به مادرم تماس گرفتم و از او کمک خواستم.

دنبال اظهارات مرد جوان مادر وی تحت بازجویی قرار گرفت گفت: عروسم به مواد مخدر و الکل اعتیاد داشت. پسرم نیز تریاک مصرف می‌کرد و سالها بود از بیماری اعصاب و روان رنج می برد. آنها بارها با هم دعوا و کتک کاری کرده بودند اما هرگز فکر نمی کردند پسرم دست به جنایت بزنند و همسرش را بکشد.

تایید جنون

با اظهارات این زن امین به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات بالینی در گزارشی اعلام کردند این مرد به جنون مبتلا است.

با این اظهار نظر امین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من سالهاست داروهای اعصاب و روان مصرف می کنم و به همین خاطر همیشه عصبی هستم. یک بار که گوشی موبایل همسرم را بررسی می‌کردم با شماره مشکوکی برخورد کردم. همسرم می گفت شماره متعلق به راننده تاکسی است .اما من گمان کردم او قصد دارد به من خیانت کند. آخرین بار وقتی در این باره به او صحبت کردم و حرف های نامربوطی شنیدم از کوره در رفتم و او را خفه کردم. من همان موقع با چاقو زنی کردم تا خودم را بکشم اما به خاطر فرزندانم پشیمان شدم و با مادرم تماس گرفتم.

درخواست قصاص

در این میان پدر لاله از طرف خودش و همسرش درخواست قصاص را مطرح کرد. اما پدر امین که قیم نوه های خردسالش است دیه خواست.

با توجه به اعلام گذشت قیم دو فرزند قربانی و نظریه کارشناسان پزشکی قانونی امین با قرار یک میلیاردی آزاد شد تا به زودی در دادگاه محاکمه شود. اما پدر لاله به این قرار اعتراض کرد و خواستار رسیدگی دوباره به این پرونده شد. به این ترتیب قرارشد تا موضوع آزادی امین با قرار میلیاردی قبل از محاکمه اش در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شود.

انتهای پیام