شناسهٔ خبر: 40283739 - سرویس سیاسی
منبع: برنا | لینک خبر

نماینده مردم تهران در مجلس:

جلسات فراکسیون امید بعد مجلس دهم ادامه دارد/ امیدوارم محکومیت محمود صادقی ختم به خیر شود

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که پس از پایان نمایندگی شما را در چه سمتی خواهیم دید؟ گفت: افتخارم این بود که استاد دانشگاه هستم و پس از نمایندگی در دانشگاه شروع به فعالیت می‌کنم.

صاحب‌خبر -

«فرید موسوی»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص «عملکرد 4 سال نمایندگی خود در مجلس دهم» گفت: نمایندگی در مجلس دهم امانتی بود که 4 سال مردم به من واگذار کردند. به لطف و عنایت الهی و محبتی که مردم داشتند در سن جوانی این تجربه را خداوند نصیب بنده کرد. مجلس با دستگاه‌های دیگر تفاوت‌های جدی‌تری دارد. امروز هم با افتخار خوشحالم نزد وجدان خود به این امانت پشت نکردم.

او ادامه داد: همه این 4 سال سنگینی بار اعتماد مردم را بر دوش خود احساس می‌کردم و امیدوارم اگر نتوانستم انتظاری را برآورده کنم یا کوتاهی و قصوری از من سرزده مردم به بزرگواری خود ببخشند. امیدوارم توانسته باشم باری از دوش مردم در این 4 سال در حد امکانات بردارم و در 4 سال گذشته از یک سری مسائل کشور گره گشایی کرده باشم. ان‌شاءالله مردم عزیز ما را همچنان مشمول دعای خیر کنند. با افتخار این روز را به اتمام می‌رسانیم و تحویل منتخب بعد از خودمان می‌دهیم.

موسوی اظهار کرد: امیدوارم دوستان مجلس یازدهم سنگینی مسئولیت نمایندگی را بدانند و 4 سال آینده منتخبان دیگری که این مسئولیت را می‌گیرند هر روز یک برگ زرینی به افتخار این کشور اضافه کنند. طی دوره نمایندگی‌ام اگر نتوانسته باشم برگی به افتخارات ملت اضافه کرده باشم امیدوارم در ارزیابی مردم برگی را کم نکرده باشم.

این عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که پس از پایان نمایندگی شما را در چه سمتی خواهیم دید، گفت: افتخارم این بود که استاد دانشگاه هستم و پس از نمایندگی در دانشگاه شروع به فعالیت می کنم. 

او در خصوص نامه اعضای فراکسیون امید به رئیس قوه قضاییه برای محکومیت محمود صادقی گفت: عارف یک سری مذکرات داشت. همچنین صحبتی شد که نامه‌ای از طرف فراکسیون به حجت‌الاسلام رئیسی ارسال شود. من به شخصه هنوز نامه را ندیدم. مضمون نامه به رئیسی این است که از او خواهش می‌کنیم از ظرفیت‌های قانونی که در اختیار دارد، برای بازنگری در محکومیت صادقی استفاده کند. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود.

موسوی درباره برگزاری جلسات فراکسیون امید پس از پایان نمایندگی در مجلس دهم گفت: 4 سال افرادی با تجربه‌های مختلف از قسمت های مختلف کشور در کنار هم برای این کشور تلاش کردند، تجربه آموختند و در کنار هم لحظات خوب و ناراحت‌کننده‌ای را رقم زدند. این برای کشور یک ظرفیت است، دوستان در فراکسیون امید معتقد بودند نباید بگذاریم به راحتی این ظرفیت از دست برود. این ظرفیت به راحتی به دست نیامده، این کشور بابت این تجارب هزینه داده است. اگر هم افزایی همچنان ادامه داشته باشد می‌توان برای این کشور و مردم مفید واقع شود و بر همین اساس، دوستان پیشنهاد داشتند این جلسات و ارتباط حفظ شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم گفت: معمولا همه می‌گویند این اتفاق خواهد افتاد اما این ظرفیت موردی نیست که بشود براحتی از کنار آن رد شد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مجدد برای رفع مسائل و مشکلات کشور از این ظرفیت استفاده شود.3

بیشتر بخوانید: