شناسهٔ خبر: 40283304 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

ونگر: دیدن شکست لیورپول مقابل واتفورد، رضایت بخش بود؛ دیگر من را حتی به عنوان تماشاگر در ورزشگاه امارات نخواهید دید

محمد رضایی

داستان آرسن ونگر و آرسنال به طور کلی برای این سرمربی فرانسوی به پایان رسیده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آرسن ونگر تایید کرد از شکست 3-0 لیورپول مقابل واتفورد، خوشحال شده است چراکه آرسنال همچنان تنها تیم تاریخ لیگ برتر محسوب می شود که بدون شکست قهرمان این رقابت ها شده است.

آرسن ونگر در مصاحبه ای با بین اسپورت گفت:

وقتی از آرسنال رفتم به خودم گفتم اینجا را کاملا ترک می کنی. تصمیمی است که گرفته ام بنابراین حتی به عنوان تماشاگر هم من را در ورزشگاه امارات نخواهید دید. 1235 بازی سرمربی آرسنال بودم. روزهای بد و خوب زیادی آنجا داشتم اما همیشه به دنبال دفاع از ارزش ها و اعتبار باشگاه بودم. به نظرم موفق به انجام این کار شدم.

آرسنال در فصل 2003/04 بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد و به تنها جام طلایی این رقابت ها رسید. لیورپول فرصت داشت در فصل جاری با رکورد تاریخی آرسنال برابری کند اما شکست 3-0 تیم کلوپ مقابل واتفورد، برنامه آنها را به هم ریخت. ونگر در این مورد گفت:

دیدن این شکست به نوعی برای من رضایت بخش بود. همه انسان ها دوست دارند تنها کسی باشند که به دستاوردی می رسند. لیورپول تیمی است که به نظر می رسید می تواند کل این راه را طی کند اما مشخص شد که تکرار آن شاهکار (قهرمانی بدون شکست) چقدر دشوار است. در شب شکست لیورپول، پیام های زیادی از سوی هواداران آرسنال به دست من رسید.

بازگشت به دنیای فوتبال به عنوان سرمربی؟ در حال حاضر مشغول کار خود در فیفا (رییس کمیته توسعه فوتبال) هستم. فعلا سعی می کنم در این زمینه موثر باشم. البته رقابت های فوتبال و مربیگری را به طور کامل فراموش نکرده ام.