شناسهٔ خبر: 39274693 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

همدان جزو پیشگامان کمک‌های مردمی است/ تبدیل مساجد به کارگاه‌های تولید ماسک

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه همدان جزو استان‌های پیشگام در حوزه کمک‌های مردمی است گفت: امیدواریم با تجمیع این گونه‌ کارها در استان همدان، نظر رهبری نسبت به استان همدان جلب شود و عنایت ویژه‌ای به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام هادی نظیری ظهر امروز در دیدار جمعی از خیرین با نماینده ولی فقیه در استان، با تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: از آنجایی که برگزاری این جلسه با شب میلاد امام عصر(عج)، مصادف شده است، امیدواریم به برکت این روز، همه ما بتوانیم در مسیر حضرت(عج) حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه، ابراز کرد: یکی از الزامات جامعه اسلامی وجود اخوت و محبت در بین مومنان و حاکم شدن آن در فضای جامعه اسلامی است، که در آن مومنین باید از حال هم خبردار باشند و در جهت رفع مشکلات یکدیگر قدم بردارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: در کنار مشکلات ویروس کرونا برای سلامت جسم مردم، متاسفانه بسیاری از مردم پس از شیوع آن، در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌اندو کسب کارها دچار مشکل شده است.

وی به کمک‌های مردمی و پویش‌های مختلف مردمی در جهت کمک به یکدیگر در کشور اشاره کرد و گفت: جمعی از مومنان که سال‌های عمر خودشان را در مسیر انقلاب، اسلام و آرمانهای امام طی کرده‌اند، در این شرایط سخت اقتصادی نیز با حضور در میدان، اقداماتی را در جهت رفع مشکلات مردم انجام داده‌اند.

نظیری همدان را جزو استان‌های پیشگام در حوزه کمک‌های مردمی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تجمیع این گونه‌ کارها در استان همدان، نظر رهبری نسبت به استان همدان جلب شود و عنایت ویژه‌ای به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همه مومنین از روز اول و با هر توانی به میدان آمده‌اند، عنوان کرد: امروز میدان عمل تبدیل به میدان جهاد سلامت به معنای واقعی کلمه شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: در روزهای اول شیوع این بیماری با مشکلات بسیاری همچون کمبود ماسک و تجهیزات پزشکی روبرو بودیم، اما مساجد و هیئت‌های ما آنچنان پای کار بودند که در صفحات اول سایت گوگل این خبر درج شده که در ایران، مساجد به کارگاه‌های تولید ماسک تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دولت و مردم باید برای حل این مشکل به کمک یکدیگر بیایند بیان کرد: در جهان امروز که ابرقدرت‌ها از یکدیگر ماسک می‌دزدند، در ایران اسلامی مساجد برای سلامتی جامعه با تمام وجود به میدان آمده‌اند و این قابل تقدیر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان به راه افتادن پویش بخشش اجاره‌بها را نیز یکی دیگر از فعالیت‌های خوب مردمی برشمرد و گفت: با راه افتادن پویش بخشش اجاره بها در بازار و یا در منزل، یک بعد روانی نیز در جامعه ایجاد شده و مردم این احساس را پیدا کرده‌اند که دل‌ها به هم نزدیک شده است.

انتهای پیام/ 3140/