شناسهٔ خبر: 39257166 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه ری خبرداد

جلوگیری از فعالیت ۱۷۰ صنف متخلف در ری

مهدی آذرشب

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا تحت عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ری به اجرا درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در خصوص این خبر گفت: با تصمیم ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا تحت عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ری به اجرا درآمد و تا زمان پایان این طرح در راستای حفظ سلامت مردم شریف ری ، نظارت های روزانه و مستمر از فعالیت صنوف سطح شهرستان ری با حضور اداره بازرسی فرمانداری ری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و پلیس اماکن شهرستان ری انجام می شود.

وی ادامه داد: با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی بمنظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان ری، با نظارت و گشت های روزانه و مستمر تا کنون از 3400 واحد صنفی بازدید و طی آن 170 صنف بدلیل فعالیت غیر مجاز پلمپ شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: با شیوع ویروس کرونا، اصنافی که در شهرستان ری از فعالیتشان جلوگیری شده است با مشکل اقتصادی مواجه شده اند اما تمامی این اقدامات در راستای حفظ سلامت مردم و نابودی ویروس کرونا می باشد و مجموعه دولت و ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، رفع مشکلات اقتصادی اصناف را مدنظر قرار داده و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است.

معاون استاندار تهران یادآور شد: بر اساس دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری در طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا زمان معین شده تنها صنوف عرضه کننده مایحتاج ضروری مردم اجازه فعالیت دارند و اجرای این دستورالعمل برای واحدهای صنفی شهرستان ری الزامی است و در صورت رعایت نکردن آن، با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام