شناسهٔ خبر: 39050092 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

خبر خوب| طرقبه شاندیزی‌ها طعم محبت را به بیمارستان شریعتی بردند/ توزیع آبمیوه برای پرستاران بخش قرنطینه

گروهی جهادی متشکل از نیروهای مردمی، خیرین نیک‌اندیش طرقبه به همراه بسیج اصناف، اتحادیه آبمیوه و بستنی‌فروشان طرقبه شاندیز، به طور روزانه آبمیوه رایگان برای بیماران کرونایی بستری شده و کادر درمان، آماده و به بیمارستان شریعتی طرقبه ارسال می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، این روزهای بهار طبیعت با بهار همدلی و محبت به هم آمیخته و عطر دل‌انگیز انسانیت و عشق خدمت به هموطنان در سراسر ایران زیبا موج می‌زند، طرقبه شاندیز را همگان با مناطق ییلاقی زیبا، بستنی سراها، کافه رستوران‌های کنار رودخانه‌ها و طبیعت بی‌نظیرش بیشتر می‌شناسند و شاید کمتر کسی باشد که بداند مردم نیک‌اندیش این شهرستان زیبا، پیشینیه‌ای قوی و افتخارآمیز در مسیر کارهای خیر، خداپسندانه و انسان‌دوستانه دارند، طرقبه شاندیز مهد موقوفات بی‌نظیر با نیات خیرات، مبرات و خیرخواهانه است که نشان از اندیشه والا و مناعت طبع نیاکان و گذشتگان این شهرستان  است.

امروز نیز به تبعیت از سرشت و همت والای بزرگان و گذشتگان طرقبه شاندیز، گروهی جهادی متشکل از نیروهای مردمی، خیرین نیک‌اندیش طرقبه به همراه  بسیج اصناف، اتحادیه آبمیوه و بستنی‌فروشان این شهرستان، برای کمک به بهبود بیماران کرونایی، آستین همت بالا زده‌اند و در اقدامی خداپسندانه به طور روزانه آبمیوه رایگان برای بیماران کرونایی بستری شده و کادر درمان، آماده، به بیمارستان شریعتی طرقبه ارسال می‌کنند.

این  گروه جهادی که  کار خود را  از ۱۵ اسفند ماه شروع کرده و تا پایان ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس ادامه می‌دهند، روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ بسته  آبمیوه برای بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان و کادر درمان، در ۲ نوبت (یکبار ساعت  ۱۳ ظهر و یکبار ساعت ۱۸ بعدازظهر) در یکی از بستنی فروشی‌های طرقبه، به صورت تازه تهیه و ارسال می‌کند.

در هر نوبت از تهیه آبمیوه‌ها، بیش از  ۱۰ نفر از نیروهای این گروه جهادی مشغول فعالیت هستند که در هر نوبت حدود ۱۰۰ لیتر آب هویج و ۱۰۰ لیتر آب پرتقال برای بیماران و کادر درمان آماده، بسته‌بندی و به بیمارستان شریعتی در طرقبه که بیمارستان پایه و ثابت است، ارسال می‌شود و   بعضی از روزها نیز بسته‌های آبمیوه به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد هم اهدا می‌شود.

هزینه‌های خرید میوه‌ها برای تهیه آبمیوه تازه، بخشی از محل کمک‌های خیرین نیک‌اندیش طرقبه که ازطریق خیریه «حمزه سیدالشهدا(ع) » این شهرستان جذب می‌شود تامین و بخشی نیز توسط خود مردم با اطلاع‌رسانی در جمع‌های دوستانه اهدا می‌شود و بخشی نیز با حمایت اصناف و اتحادیه‌های طرقبه شاندیز تامین می‌شود.

از جلوه‌های زیبای کمک‌های مردمی به این گروه جهادی در این ایام  می‌توان به اهدای ۲ تن پرتغال توسط سه خیر نیک‌اندیش و چند تن هویج،  توسط خیرین و اصناف شهرستان و اهدای روزانه 250 کیلوگرم هویج برای آبمیوه‌گیری از 15 اسفند ماه  تا‌کنون اشاره کرد. 

همچنین در راستای پاسداشت زحمات پرسنل و کادر درمان بیمارستان شریعتی طرقبه، کیکی با 10 تابلو عکس مزین به متن تقدیر و تشکر، تهیه با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین زرقبه شاندیز و امام جمعه طرقبه تقدیم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان شد. 

در ادامه مسیر کمک به بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان و همچنین برای قددرانی از زحمات کادر درمان و پزشکان، مردم و خیران نیک‌اندیش طرقبه شاندیز، همچون گذشته با همت والا و بی‌نظیر خود تا پایان ریشه‌کنی این ویروس منحوس، کمک‌های خیرخواهانه خود را تداوم بخشند و یاری‌رسان این گروه جهادی مردمی باشند.

انتهای پیام/ 70031