شناسهٔ خبر: 39049910 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

دو کاراته کار دختر گیلانی در جمع برترین های کاراته وان ایران

رشت - ایرنا - دو کاراته کار دختر گیلانی در جمع برترین های کاراته وان ایران قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات کاراته استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام جدیدترین رتبه بندی کاراته کاران در پایان مرحله چهام لیگ کاراته وان دختران از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته ایران ،دو دختر کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شدند.

مزدا صوفی افزود:  هنگامه بی غم لسکوکلایه کاراته کار شایسته گیلانی در رده سنی جوانان در رتبه اول و زهرا ابراهیمی دیگر کاراته کار ارزشمند این استان در رده سنی نوجوانان در رده سوم رنکینگ( رتبه بندی) لیگ کاراته وان دختران قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان و در وزن ۵۹+ کیلوگرم ، هنگامه بی غم لسکوکلایه از استان گیلان با مربیگری فاطمه قاسمی با کسب دو مدال برنز در دورهای اول و دوم و قهرمانی در دور چهارم لیگ کاراته وان، بالاتر از کاراته کاران مازندران و کرمانشاه در صدر رتبه بندی این وزن قرار گرفت.

رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۲- کیلوگرم ، زهرا ابراهیمی دیگر کاراته کار شایسته گیلانی با مربیگری آمنه زکاله با کسب مدال طلای دورهای دوم و سوم کاراته وان دختران کشور، در پایان دور چهارم این رقابت ها و در جدیدترین رنکینگ اعلام شده پس از کاراته کارانی از قزوین و سیستان و بلوچستان در رتبه سوم قرار گرفت.

صوفی خاطرنشان کرد: رقابت های کاراته وان دختران کشور در چهار رده سنی و به صورت متمرکز برگزار می شود که تاکنون چهار دور از این رقابت ها انجام شده که تاکنون کاراته کاران استان گیلان در این مسابقات درخشش خوبی داشته و  مدال های رنگارنگی را کسب کردند.