شناسهٔ خبر: 39049876 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با سیل احتمالی/تعطیلی ادارات تا ۱۵ فروردین

استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های استان آمادگی لازم را برای وقوع سیل داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های استان آمادگی لازم را برای وقوع سیل داشته باشند.

دکتر موسی خادمی به پیش‌بینی هواشناسی استان طی چند روز آینده اشاره و با بیان اینکه مهم‌تر از میزان بارندگی زمان آن است، اظهار کرد: با توجه به طبیعت بهار و بارش‌های رگباری امکان وقوع سیل وجود دارد، بنابراین دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: بر این اساس مردم از نزدیک شدن به مکان‌های خطرناکی که در معرض سیل است دوری کنند.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه برای مقابله با بیماری کرونا تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، افزود: تمامی ادارات حتی ۲۵ درصد از نیرو‌هایی که مشغول فعالیت بودند تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند و فقط دستگاه‌های خدمات رسان و مربوط به بحران باید به فعالیت خود ادامه دهند.

استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین بانک‌های دولتی و خصوصی تعطیل هستند، اما برای انجام کار‌های ضروری در هر شهر با هماهنگی رئیس شورای بانک‌ها یک شعبه فعال است.

او  با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت روابط عمومی ادارات و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران استان استفاده کرد، گفت: برای حفظ سلامت مردم، کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد با همکاری صداوسیما نسبت به ساخت کلیپ‌های آموزشی، توصیه‌های ستاد و مجموعه فعالیت‌های انجام شده اقدام کند.

خادمی گفت: همچنین به‌منظور استفاده از ظرفیت روابط عمومی ادارات، کمیته خبری برای پوشش اخبار و مصوبات ستاد ملی به ریاست صداوسیما و خبر‌های ستاد استانی بیماری کرونا با مدیریت روابط عمومی استانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/ب