شناسهٔ خبر: 39032417 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

هازارد: اولین فصل حضورم در رئال مادرید بد بود، از فصل دوم قضاوتم کنید؛ کمی از ویروس کرونا ترسیده ام

پویا نیّری وند

اولین فصل حضور ادن هازارد در رئال مادرید با مصدومیت های متوالی همراه شد تا طبق انتظارات پیش نرود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اخیراً مچ پای ادن هازارد تحت عمل جراحی قرار گرفت تا تقریباً فصل را از دست بدهد، و حالا ستاره بلژیکی به شروع فصل 2020/21 فکر می کند.

به گزارش مارکـا، هازارد در مصاحبه ای که با RTBF داشت گفت:

اولین فصل حضورم در رئال مادرید بد بود، اما نه به طور کلی. امسال فصل هماهنگی و جا افتادن بود. در فصل دوم قضاوتم کنید. اینکه سال آینده در فرم خوبی باشم به خودم بستگی دارد. گروه خوبی داریم؛ تجربه فوق العاده ای برای من شد. هنوز 4 سال دیگر قرارداد دارم.

هازارد امیدوار بود که به موقع از کمند مصدومیت رها شود تا بتواند در یورو 2020 به میدان برود، اما حالا این رقابت ها یک سال به تعویق افتاده است:

انتظار داشتم که به یورو 2020 برسم، بنابراین با تغییر تاریخ بازی ها ناامید شدم. برنامه داشتم که در این تورنمنت بازی کنم. این تورنمنت در سال 2021 برگزار خواهد شد که مایه تأسف است، اما می توانم با مچ پای سالم به فرم سابق برگردم. فکر می کنم برای هواداران هم شرایط سختی است، چون در هر تابستان می خواهند که تورنمنت های ملی را ببینند، و امسال حیف شد. من هم فکر می کنم در زندگی اولویت هایی وجود دارد. قرار بود در این تورنمنت حضور داشته باشم، و هر کاری لازم بود می کردم تا چند بازی انجام دهم. برای آن تلاش می کردم، اما از وقتی که مصدوم شده ام هم تلاش زیادی کرده ام... به هر حال در فرم خوبی راهی مسابقات می شدم. مسلماً از شرایط مسابقه دور هستم، اما کیفیت خود را از دست نداده ام.

هازارد که در مادرید زندگی می کند، در مورد شیوع ویروس کرونا در کشور اسپانیا هم گفت:

من خوبم! همیشه داخل خانه هستم و از خودم مراقبت می کنم. پزشکان هفته گذشته بخیه ها را برداشتند و بهتر عمل می کنم. حالا کمی سخت تر تلاش می کنم. حالا می توانم راه بروم، پس همه چیز خوب است!

با وجود پیروی از دستورات مقامات اسپانیا، هازارد همچنان نگران ویروس کرونا است:

نمی گویم که من از این ویروس مصون هستم، اما داخل خانه ام. هیچکس به ملاقات نمی آید، ما هم کسی را نمی بینیم... مثل همه کمی ترسیده ام، اما بیشتر از این می ترسم که ناقل باشم و به دیگران انتقال بدهم؛ این نگران کننده ترین بخش ماجراست. ما کسانی را داریم که باید از آنها مراقبت کنیم. نگران افراد ضعیف جامعه هستم، که مشکلات بیشتری دارند.