شناسهٔ خبر: 38380257 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در نشست بازی با لوانته

زیدان: راموس می‌تواند به المپیک برود

زین‌الدین زیدان امروز اعلام کرد که مشکلی برای حضور سرخیو راموس در المپیک وجود نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در زمین لوانته یک بازی حساس پیش رو دارد. تساوی هفته گذشته برابر سلتا باعث شد تا فاصله این تیم با بارسا به یک امتیاز کاهش یابد و فردا در صورت از دست رفتن امتیاز، خطر سقوط به رده دوم در آستانه ال کلاسیکو وجود دارد.

رئال پس از بازی با لوانته دیدار با سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و سپس مصاف با بارسا را پیش رو خواهد داشت.

 

 

 

 

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: "لوانته در خانه تیمی قدرتمند است. این تیم از ۲۹ امتیاز خود ۲۰ تا را در خانه کسب کرده و همین نشان می‌دهد که چه کار دشواری پیش رو داریم. خودمان را برای نمایشی بزرگ آماده کرده‌ایم. از تابستان سعی کرده‌ایم هفته به هفته و بازی به بازی پیش برویم. حالا به روزهای حساس فصل نزدیک می‌شویم و هر بازی اهمیت بالایی دارد. فعلاً به چیزی جز بازی با لوانته فکر نمی کنم."

 

درباره تمدید با راموس: "تمدید با او آسان است. دوست دارم راموس را در تیمم داشته باشم و بعید می‌دانم مشکلی در این راه وجود داشته باشد.

چرا راموس هرگز در تیم من نیمکت‌نشین نیست؟ سؤال جالبی است. او کاپیتان است و رهبر تیم. یک الگو و مرجع برای همه. دوست ندارم او را روی نیمکت قرار دهم. سرخیو برای من و باشگاه رئال مادرید بازیکن مهمی است."

 

 

 

 

در مورد حضور راموس در المیپک توکیو: "قطعاً در این راه حامی او خواهم بود. اگر او می‌خواهد با اسپانیا در المپیک باشد، دلیلی برای مخالفت نمی‌بینم. همیشه دفاع از پرچم کشورتان، کار خوبی است."

 

درباره هازارد: "برنامه خاصی در مورد ادن وجود ندارد. او مدتی مصدوم بود و سپس دو سه هفته تمرینات پرفشار را پشت سر گذاشت و حالا مشکلی ندارد. برابر سلتا ۷۰ دقیقه در میدان بود و رفته رفته به فرم خوبش باز خواهد گشت."

 

 

 

 

در خصوص گل‌های دریافتی: "نگران نیستم؛ ولی خوب، این نشان می‌دهد که در بازی‌های اخیر در فاز دفاعی خوب نبوده‌ایم. نباید در عقب زمین ریسک کنیم و توپ از دست بدهیم چون وقتی توپ را در اختیار داریم، قدرت و منابع کافی برای ضربه زدن به حریفان را داریم."

 

در مورد غیبت رودریگو در سه فهرست اخیر: "درست است که رودریگو در سه فهرست اخیر حضور نداشته، ولی او بازیکن مهمی برای من است. وقتی همه در دسترس هستند، طبیعی است که کار من برای انتخاب ۱۸ نفر نهایی مشکل می‌شود. او بازیکن بسیار خوب و شایسته‌ای برای رئال است."

 

درباره رحیم استرلینگ: "دوست ندارم در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت کنم، ولی شکی نیست که استرلینگ یک ستاره بزرگ است."

 

و در زمینه خطر از دست دادن ال کلاسیکو برای مندی: "مندی آگاه است که نباید کارت بگیرد، ولی به او گفته‌ام که در زمین به چیزی غیر از کاری که باید انجام دهد، فکر نکند."