شناسهٔ خبر: 38326513 - سرویس فرهنگی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

همراهی ایرانی‌ها با نوازندگان فرانسوی

اجرای دوم تالار وحدت در ششمین شب از جشنواره موسیقی فجر به بخش بین‌الملل و گروه دوئت آکاردئون اختصاص داشت؛ اجرایی که با استقبال خوب و در بخش‌هایی همراهی تماشاگران همراه شد.

صاحب‌خبر -

ایسنا: اجرای دوم تالار وحدت در ششمین شب از جشنواره موسیقی فجر به بخش بین‌الملل و گروه دوئت آکاردئون اختصاص داشت؛ اجرایی که با استقبال خوب و در بخش‌هایی همراهی تماشاگران همراه شد.

گروه دو نفره فرانسوی دوئت آکاردیون شامگاه سه‌شنبه (۲۹ بهمن ماه) و در ششمین شب از سی‌وپنجمین جسنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) و شاهین فرهت (دبیر جشنواره) به روی صحنه رفت.

وینسنت پیراتی با ساز آکاردئون و امیل پاریزین با ساکسیفون اعضای این گروه دو نفره را تشکیل می‌دادند که با هماهنگی تمام چهار قطعه را برای حاضران نواختند.

این اجرا که با کنش‌های جالبی از سوی دو نوازنده همراه بود، به حدی با استقبال مواجه شد که در پایان و پس از خروج آنها از روی سن با تشویق‌های مکرر حاضران بار دیگر به صحنه برگشتند و قطعه‌ای دیگر نواختند که با همراهی تماشاگران خاتمه یافت.

گروه دوئت آکاردئون که به بداهه‌نوازی و دوری از محدودیت‌های فنی شهرت دارند در تبن اجرا نیز بخش‌هایی را به صورت بداهه اجرا کردند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فردا (چهارشنبه) هم ادامه دارد. ضمن اینکه یکی از اجراهای بخش پاپ و همچنین مراسم اختتامیه اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام