شناسهٔ خبر: 38278040 - سرویس سیاسی
منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

اگر مجلس انقلابی تشکیل شود آینده خوبی خواهیم داشت

خبرگزاری میزان- امام جمعه بندر سیراف گفت: اگر مجلس انقلابی تشکیل شود و جوانان جهادی، مومن، متعهد و کارآمد وارد مجلس شود ما آینده خوبی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدصادق عاشوری» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انقلاب اسلامی هدیه‌ای از سوی خداوند است و نهالی که کاشته‌ایم به برکت خون هزاران شهید که پای آن ریخته شده تنومند شده است.
 
وی افزود: وظیفه ما این است از این هدیه الهی حفاظت و شکرگزار باشیم و راه جبران کردن آن نیز شرکت در انتخابات و پای صندوق‌های رای است.
 
امام جمعه بندر سیراف با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده بالابردن عزت امنیت و اقتدار ما است، افزود: همه مردم دوست دارند امنیت، عزت و اقتدار داشته باشند و لذا برای رسیدن به این مهم و رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین عاشوری ادامه داد: اگر مجلس انقلابی تشکیل شود و جوانان جهادی، مومن، متعهد و کارآمد وارد مجلس شود ما   آینده خوبی خواهیم داشت.
 
بیشتر بخوانید:
وی با اشاره به اهمیت انتخابات ۹۸ گفت: در گام دوم انقلاب مردم در یک رزمایش سیاسی بزرگ که اهمیت خاصی دارد شرکت خواهند کرد و امید است با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای برنامه‌ها وتوطئه‌های دشمن با بصیرت مردم نقش بر آب شود.
 
انتهای پیام/