شناسهٔ خبر: 38242964 - سرویس گوناگون
منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری سامانه مانیتورینگ هوشمند ویژه کسب‌وکارهای اینترنتی

بهره‌برداری سامانه مانیتورینگ هوشمند سرور/سایت UptimeBan ویژه کسب‌وکارهای اینترنتی با حمایت مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان در ایام مبارک دهه فجر98 به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مشهدهاست، محمدرضا ظریف سلطانی، مدیرعامل مجموعه مشهدهاست سامانه مانیتورینگ هوشمند ایرانی سرور/سایت با نام تجاری UptimeBan.IR با وجه تمایز استفاده از هوش مصنوعی جهت پیش‌بینی و جلوگیری از مشکلات و خسارت‌ها قبل از وقوع، توسط متخصصین مجموعه مشهدهاست تولید و در دهه مبارک فجر ۹۸ به بهره‌برداری رسید و با حمایت آقای دکتر علی جاهدی مدیر محترم مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان و رئیس دبیرخانه استارت آپ‌های استان خراسان رضوی آماده ارائه به کلیه شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی شد.

کلیه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با ارائه معرفی نامه از پارک علم و فناوری استان خود می‌توانند نسبت به دریافت و به کارگیری این سامانه هوشمند اقدام فرمایند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه هوشمند جهت شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها رایگان بوده و هزینه‌های سرویس مطابق توافقات از سازمان‌های حامی دریافت می‌شود.

سایر مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی نیز با مراجعه به لینک ذیل امکان خرید و راه‌اندازی آنلاین سرویس مذکور را خواهند داشت:

http://mashhadhost.com/uptimeban

از دسترس خارج شدن سرور و یا خرابی و اختلالاتی این چنینی، کابوس کسب‌وکارهای اینترنتی یا کسب‌وکارهایی که تعاملشان با مشتریان از طریق سرویس‌های اینترنتی هست می‌باشد؛ و باعث از دست رفت فرصت‌ها و درآمدهایشان می‌شود، زیرا در یک سایت با ترافیک بالا، مشتریان و فروش زیادی از دست خواهد رفت و موجب نارضایتی کاربران و کاهش اعتبار کسب‌وکار نیز می‌شود و می‌تواند اثراتی غیرقابل جبران داشته باشد.

مانیتورینگ سرور به معنای فرایند تحت نظر قرار دادن منابع سرور به صورت ۲۴ ساعته، اعم از مصرف رم، مصرف CPU، شبکه سرور، میزان I/O، پروسس ها و فرآیندهای در حال اجرا سرور، میزان مصرف و وضعیت هارد/دیسک ها، مانیتور یوزرهای سرور، بررسی نرم افزارهای نصب شده در  سرور و اقدامات امنیتی، آپدیت سیستم عامل و برنامه های نصب شده در سرور، بررسی وضعیت سرویس‌های سرور و کلیه اقداماتی که به منظور stable نگه داشتن وضعیت سرور انجام می‌شود مانیتورینگ گفته می‌شود. 

مهم‌ترین دلیل برای انجام مانیتورینگ سرور، بررسی پایداری سرور و وضعیت آن می‌باشد چرا که بروز مشکل، امری غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد اما با بررسی به موقع و اقدام فوری در هنگام بروز مشکل می‌توان قطعی یا وجود مشکل را به حداقل زمان ممکن رساند. به همین خاطر اکثر افرادی که کسب‌وکارشان برای آن‌ها اهمیت دارد یکی از بخش‌هایی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند مانیتورینگ سرور می‌باشد چرا که به این امر خوب واقف هستند که مانیتورینگ سرور نیز مانند تبلیغات، سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکار می‌باشد و هرگز آن را هزینه به حساب نمی‌آورند.

مهندس مبینی، مدیر فنی مجموعه مشهدهاست سامانه مانیتورینگ هوشمند   UptimeBan مهم‌ترین وجه تمایزی که با سایر سیستم‌ها مانیتورینگ دارد به کار گیری هوش مصنوعی جهت پیش‌بینی بروز مشکلات می‌باشد و با این امکان ویژه مشکلات و خسارت‌ها قبل از وقوع قابل پیشگیری می‌باشند. و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک ذیل مراجعه و یا با شماره تماس‌های ۰۵۱۳۸۱۸۵ و ۰۲۱۸۸۲۳۱۵۱۰ تماس حاصل فرمایند:

https://www.mashhadhost.com/blog/uptimeban

انتهای رپرتاژ آگهی