شناسهٔ خبر: 38242931 - سرویس سیاسی
منبع: فارس | لینک خبر

حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف تضمین‌کننده امنیت کشور است

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف تضمین‌کننده امنیت کشور است و قطعا مردم در دوم اسفند خالق حماسه‌ای دیگر خواهند بود.

صاحب‌خبر -

ناصر شریفی نماینده مردم لنگه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری و حضور آگاهانه و همچنین بیداری مردم در کشور ماست و قطعاً هر چه مشارکت مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد، دشمنان ما در پیاده کردن نقشه‌های شومشان در ایران ناموفق خواهند بود. 

وی افزود: آنچه که کمر دشمنان ما را خم می‌کند و آنها را مأیوس و ناامید می‌سازد، حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های دیگر است. حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف تضمین‌کننده امنیت کشور است. 

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما به اندازه‌ای فهیم و آگاه هستند که در انتخابات دوم اسفند باز هم خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد و همانطور که در این چهل و یک سال حماسه‌های فراوانی را خلق کردند، قطعاً این بار هم با حماسه بی‌نظیر خود، انقلاب و نظام را بیمه خواهند کرد. 

شریفی خاطرنشان کرد: هر چه مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، قطعاً مجلس قوی‌تری تشکیل خواهد شد و وقتی مجلسی با یک رأی حداکثری تشکیل می‌شود، در انجام وظایفش مقتدرانه عمل خواهد کرد.

وی افزود: از سوی دیگر، حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد چرا که آنها با ایجاد شکاف بین مردم و نظام، به دنبال پیاده کردن نقشه‌های خود هستند که این حضور پرشور مردم، خنثی‌کننده توطئه‌های آنان است.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کار دشمن، دشمنی کردن و ایجاد توطئه و شیطنت است و آنچه که شیطنت دشمنان را خنثی می‌کند، حضور باصلابت و مقتدرانه مردم در صحنه است و قطعا در دوم اسفند مردم خالق حماسه‌ای دیگر خواهند بود. 

شریفی خاطرنشان کرد: مجلس، دولت و همه مسؤولین باید قدر این مردم را بدانند، به خدا ملت ایران بهترین مردم هستند. هر چه مسؤولین به این مردم خدمت کنند کم است. 

وی افزود: مردم در صحنه‌های مختلف از جمله تشییع سردار حاج قاسم و موارد دیگر نشان دادند که با وجود همه مشکلات در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام/