شناسهٔ خبر: 38242919 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

بازدید از ۱۹۵۴ واحد صنفی در پایتخت

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از اجرای طرح بازدید بیش از ۱۹۵۴ واحد صنفی در سطح شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ «نادر مرادی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح ارتقای امنیت اخلاقی و نظارت و کنترل بر صنوف ویژه قهوه خانه، سفره خانه‌های سنتی، صنوف عرضه کننده پوشاک و... در غروب روز‌های پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ بهمن ماه توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه‌های ۹ گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت اجرا شد.

وی افزود: در این طرح سراسری ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به مناطق مختلف شهر تهران اعزام و از ۱۹۵۴ واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی در خصوص نتایج این طرح بیان داشت:مأموران پلیس بیش از ۲۵۲ مورد گزارش ثبت تخلفات صنفی را صورتجلسه کرده و به ۳۵ واحد صنفی که فاقد جواز کسب بوده اخطار پلمب صادر کردند.

«مرادی» در ادامه با بیان اینکه در اجرای این طرح به بیش از ۴۸۵ واحد صنفی تذکرات صنفی داده شد، خاطر نشان کرد:۸ واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی پلمب و ۶ نفر از متصدیان آن دستگیر و تحویل دادسرا داده شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.