شناسهٔ خبر: 37649499 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایجاد اشتغال در کوی مندلی اهواز با همکاری کمیته امداد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به رصد مشکلات کوی مندلی اهواز گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اهالی این منطقه اشتغالزایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز شامگاه پنجشنبه در بازدید از کوی مندلی این کلانشهر گفت: یکی از مشکلات جوانان مناطق کمتر برخوردار این منطقه اشتغال است که در دستور کار نهاد‌های دولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.

او افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خواستار توجه به مناطق کمتر برخوردار شده‌اند تا فاصله طبقاتی ظالمانه در مناطق مختلف به صفر برسد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار داشت: مشکلات منطقه کوی مندلی پایش، احصا و برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است یکی از مطالبات جوانان این منطقه ایجاد اشتغال است البته اشتغال تعاریف گوناگونی دارد که یکی از مصادیق آن مشاغل خرد و خانگی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور ورود خوبی به مسئله اشتغال داشته که امیدواریم در این منطقه نیز بتوانیم با همکاری کمیته امداد حرکت خوبی برای اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

امام جمعه اهواز بیان داشت: یکی دیگر از مطالبات ساکنان کوی مندلی رسیدگی به وضعیت آسفالت چند خیابان است که آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

کوی مندلی یکی از مناطق حاشیه‌ای کلانشهر اهواز است، بیش از ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت این کلانشهر در مناطق حاشیه سکونت دارند و اهواز پس از مشهد دومین کلانشهر به لحاظ تعداد حاشیه نشینان است.

انتهای پیام/گ