شناسهٔ خبر: 37637605 - سرویس اجتماعی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان جمعیت هلال احمر یزد برای کمک‌ به مناطق سیل زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از فراخوان این نهاد برای جمع آوری کمک‌های مردمی و غیرنقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ حرازی زاده اظهار داشت: در پی وقوع سیل در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده در جنوب کشور و در این مناطق را آغاز کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بر همین اساس، هموطنان، خیران و نیکوکاران می‌توانند کد دستوری #۵۴*۱۱۲* و یا #۱۱۲*را شماره گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام کمک‌های خیرین و یا از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ در همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان پرداخت کنند.
حرازی زاده عنوان کرد: همچنین مردم نوع دوست یزد می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را شامل: انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی به چادر‌های هلال احمر که در شعب هلال احمر استان برپا شده است تحویل نمایند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا کنون ۵۰۰ دستگاه چادر امدادی از انبار امدادی شهرستان‌های میبد و بهاباد بارگیری و به مناطق سیل زده توسط سه کامیون ارسال شده است