شناسهٔ خبر: 37600919 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

خراسان جنوبی معین سیستان و بلوچستان در کمک به سیل زدگان؛

دومین محموله کمک رسانی هلال احمر خراسان جنوبی ارسال شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم شهریاری ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: دومین محموله کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی معین استان سیستان و بلوچستان برای کمک رسانی است، گفت: دومین محموله امدادی به تعداد هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۸۰۰ قوطی کنسروجات و هزار و ۵۰۰ بسته حبوبات و ۲۰۰ قوطی روغن به مناطق سیل زده این استان ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه مجموع وزن اقلام حدود ۳۰ تن است، گفت: بسته‌های ۷۲ ساعته نیز شامل اقلامی از جمله برنج؛ روغن، حبوبات، قند و شکر، کنسروجات و خرمای خشک است.

وی با بیان اینکه به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان آمادگی کامل برای هر نوع همکاری در کمک و امداد رسانی به سیل زدگان را داریم، بیان کرد: مردم خراسان جنوبی همواره در کمک به همنوعان خود پیشتاز بوده‌اند و کارنامه درخشانی در این زمینه دارند.

شهریاری گفت: سیل اخیر خسارت‌های زیادی را در برخی مناطق سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است و مردم نوع دوست استان و ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان این استان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

وی با اشاره به آمادگی شعب و پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر در سطح استان، گفت: هموطنان می‌توانند پتو، موکت، زیرانداز نو و غیر مستعمل، ست بهداشتی و مواد غذایی بسته بندی شده را به این اماکن تحویل دهند.

وی بیان داشت: هموطنان کشورمان جهت اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

گفتنی است: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.