شناسهٔ خبر: 36986944 - سرویس سیاسی
منبع: انتخاب | لینک خبر

استاندار تهران با اشاره به بوی نامطبوع در تهران: احتمالا صنایع و پالایشگاه ها و جایگاه های دفن زباله این شرایط را فراهم کرده / بوی نامطبوع نیمه شب از تهران عبور می‌کند / ۲۷ کانون بوی نامطبوع شناسایی شده

استاندار تهران با اشاره به ادامه به مشام رسیدن بوی نامطبوع در تهران گفت: وزش باد از جنوب به شمال شده است. احتمالا صنایع و پالایشگاه ها و جایگاه های دفن زباله این شرایط را فراهم کرده که این بوی نامطبوع نیمه شب از تهران عبور میکند. ۲۷ کانون بوی نامطبوع شناسایی شده و گازهایی نیز شناسایی شده اند و اقداماتی انجام شده و در طول هفته اخیر منشا اصلی بو شناسایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران با اشاره به بوی نامطبوع در تهران: احتمالا صنایع و پالایشگاه ها و جایگاه های دفن زباله این شرایط را فراهم کرده  / بوی نامطبوع نیمه شب از تهران عبور می‌کند /  ۲۷ کانون بوی نامطبوع شناسایی شده

انوشیروان محسنی بندپی، در حاشیه برگزاری کارگروه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص جمع بندی کارشناسی این جلسه اظهار داشت: سیستم پرفشاری که در سطح استان تهران شاهد آن هستیم، عدم وزش باد و افزایش غلظت آلاینده هایی که ما بر اساس سنجش آلودگی هوا در ایستگاه های مختلف اندازه گیری شده و به صورت آنلاین ساعت ۱۷ حدود بین ۱۴۸ تا ۱۵۱ را نشان می داد تصمیم بر تعطیلی مدارس گرفتیم.

محسنی بندپی افزود: بر اساس این تصمیم گیری فردا ۲۴ آذرماه همه مهدکودک ها و مدارس پیش دبستانی و دبستان و متوسطه اول و دوم در استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل می باشند.

وی بیان داشت: سیستم زوج و فرد نیز برای فردا اعمال خواهد شد و بر اساس هماهنگی با شهردار تهران سیستم حمل و نقل عمومی به صورت نیم بها خواهد بود تا از اتوبوس و مترو بیشتر استفاده شود و همه دستگاه های اجرایی نیز نسبت به دادن مرخصی به بانوان شاغل که فرزند کوچک و مهدکودکی دارند همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار تهران با اشاره به ادامه به مشام رسیدن بوی نامطبوع در تهران گفت: وزش باد از جنوب به شمال شده است و در حالت عادی از غرب به جنوب غرب است و احتمالا صنایع و پالایشگاه ها و جایگاه های دفن زباله این شرایط را فراهم کرده که این بوی نامطبوع نیمه شب از تهران عبور میکند و ۲۷ کانون بوی نامطبوع شناسایی شده و گازهایی نیز شناسایی شده اند و اقداماتی انجام شده و در طول هفته اخیر منشا اصلی بو شناسایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک
منبع: مهر
منبع: مهر