شناسهٔ خبر: 36883175 - سرویس فرهنگی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دوشنبه 18 آذر؛

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

گوشه‌ای از ترندهای ورزشی و به خصوص فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی.

صاحب‌خبر -

 

 

امروز دوشنبه 18 آذر در "ورزش سه" به ترندهای ورزشی در شبکه‌های مختلف اجتماعی خواهیم پرداخت. این مطلب تا پایان امروز به روزرسانی خواهد شد.

 

- با وجودی که ریاض محرز این فصل در لیگ برتر ۶۵۳ دقیقه کمتر از رحیم استرلینگ بازی کرده، تونسته بیشتر از استرلینگ گل بزنه. محرز این فصل ۱۰ گل زده و استرلینگ ۹ گل.

 

 

 

- گواردیولا قراره برگرده بارسلونا؟ رییس بارسا گفته همیشه به پپ در بارسلونا خوش‌آمد میگه.

بارتومئو گفته: "پپ خودش تصمیم گرفت که بره، اما درهای بارسا همیشه به روی او باز خواهد بود."

 

 

 

- ساموئل اتوئو راجع به بهترین بازیکنی که در عمرش با او هم‌بازی شده گفته: من با خیلی‌ از بازیکنان بزرگ رختکن مشترک داشتم اما اگر قرار باشه یه نفر رو انتخاب کنم،  میگم اینیستا. او از روز اول من رو تحت‌تاثیر قرار داد... مسی خب البته از سیاره‌ی دیگه‌اییه و ما می‌تونیم بذاریمش کنار.

 

 

 

-جنارو گتوزو آماده‌ست که جانشین کارلو آنچلوتی در ناپولی بشه. به نظر می‌رسه که شمارش معکوس برای اخراج آنچلوتی شروع شده.

 

 

 

- زیدان سرجیو راموس و تونی کروس رو از ترکیب بازی با کلاب بروژ بیرون گذاشت.

 

 

 

- پیر امریک اوبامیانگ در ۱۰ دربی لندن ۸ گل به ثمر رسونده ولی هیچوقت موفق نشده به وستهام گل بزنه.

امشب آرسنال و وستهام با هم دیدار می‌کنن.

 

 

 

 

- بازیکنان واسکودوگاما برای تعیین اینکه کی ضربه‌ی ازاد رو بزنه، سنگ کاغذ قیچی کردن.

 

 

 

 

-زلاتان ابراهیموویچ گفته: وقتی که من در اینتر بودم اولین چیزی که به محض اینکه رسیدم از رییس اینتر خواستم این بود که آدریانو را نگه دارند، چون او بازیکنی بود که دلم می‌خواست با او بازی کنم. او یک هیولا بود، هیچکس نمی‌توانست او را متوقف کند، هیچکس نمی‌توانست توپ را از او بگیرد.

 

 

 

 

-اکانت‌های دیگری هم به موضوع نوجوانی که سون رو آزار نژادی داده پرداختن. فوتبال‌بایبل نوشته: برنلی تایید کرده‌ که در دیدارشون برابر تاتنهام یک پسر ۱۳ ساله به اتهام شکلک نژادپرستانه درآوردن به سون از ورزشگاه بیرون انداخته شده.

یه بچه‌ی ۱۳ ساله یه بازیکن حرفه‌ای فوتبال رو آزار نژادی میده! این دنیا دیوونه شده! ‌

 

 

 

- مسی به جای دیدار در چمپیونزلیگ با اینترمیلان، استراحت خواهد کرد. والورده اسم مسی رو تو ترکیب نذاشته و بلوگرانا با یه ترکیب خیلی متفاوت قراره برابر اینتر بازی کنه.

 

 

 

- آرتورو ویدال در پنجره‌ی ژانویه از بارسلونا نمیره. بارتومئو رییس بارسا گفته ما تعادل خوبی داریم و نمی‌خوایم دستش بزنیم. توانایی از دست دادن هیچ بازیکنی رو هم نداریم.

 

 

 

- پسر کریستیانو‌ رونالدو که اسمش کریستیانو جونیور رونالدوئه، همراه با تیم زیر نه ساله‌های یوونتوس در یک تورنمنت مخصوص کودکان هم قهرمان شده و هم جایزه‌ی بهترین مهاجم رو برده. پسر کو ندارد نشان از پدر...

رونالدو عکس پسرش و جایزه‌ش رو گذاشته اینستاگرام و نوشته من یه بابای مغرورم.

 

 

 

 

- تیم‌های تاتنهام و برنلی در حال بررسی توهین نژادی به سون هیونگ مین در بازی این دو تیم با هم از طرف یک هوادار ۱۴ ساله‌ی برنلی هستن.

پدر و مادرش باید حسابی گوشش رو‌ بکشن.

 

 

 

-آمار مسی در بازی بارسا برابر مایورکا واقعا تحسین برانگیزه:

106 ضربه به توپ، 83.6% پاس دقیق، 59/73 پاس رسیده به مقصد، 9/12 دریبل موفق، 4 ایجاد موقعیت، 4 شود در چارچوب، 3 گل.

 

 

 

 

-مربی تیم مون‌پلیه فرانسه که به تازگی از PSG شکست خورده، راجع به نیمار در تعریفی که زیاد هم معلوم نیست تعریف باشه و یه جورایی دست انداختنه، گفته: "او طوری بازی می‌کند که همیشه رقبایش را با مهارت‌ها و دریبل‌هایش تحریک می‌کند. وقتی هم که ضربه می‌خورد همیشه گریه می‌کند."

 

 

 

-روسیه از شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 محروم شده ولی در مسابقات یورو 2020 می‌تواند شرکت کند.

گزارش کامل را در شرایط روسیه برای یورو 2020 چگونه خواهد بود؟ بخوانید.

 

 

 

 زین‌الدین زیدان گفته: "بدون هیچ ملاحظه‌ای بگم، رونالدو بهترین بازیکنی بود که من به عمرم دیدم. او یک راحتی خاصی با توپ داشت. هر روزی که من با او تمرین می‌کردم یک چیز متفاوتی می‌دیدم. یک چیز جدید، یک چیز زیبا. این تفاوت بین یک بازیکن خیلی خوب و یک بازیکن بزرگ است."

 

 

 

 

- مگوایر گفته: " ما دو بازی پشت سر هم با تاتنهام و سیتی را بردیم. حالا یه بازی بزرگ دیگر هم هفته‌ی آینده داریم. رسیدن به 4 تیم بالای جدول محتمل به نظر می‌رسد."

 

 

 

-محرومیت چهارساله‌ی روسیه از شرکت در میادین بین‌المللی ورزشی بازتاب گسترده‌ای داشته. روسیه نه تنها جام جهانی 2022 که المپیک 2020 رو هم از دست خواهد داد.

مفصل‌تر راجع به علت محرومیت چهارساله‌ی روسیه در گزارش رسمی: محرومیت روسیه از تمام رقابت‌های بین المللی بخوانید.

 

 

 

- تیم فوتبال روسیه از شرکت در مسابقات جام جهانی 2022 قطر محر.م شد.

آزانس جهانی مبارزه با دوپینگ حکم به محرومیت چهار سالهی روسیه از شرکت در رویدادهای جهانی ورزش داده که شامل جام جهانی 2022 قطر هم میشه.

 

 

 

- اسکای اسپورتس خبر داده که با اونای امری سرمربی اخراجی آرسنال بابت قبول مربیگری اورتون تماس‌هایی گرفته شده.

 

 

 

- مدیر باشگاه ناپولی با مکس آلگری و لوسیانو اسپالتی مذاکراتی داشته تا جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم شوند ولی هر دو رد کرده‌اند.

 

 

 

-گواردیولا بعد از پایان بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد، فرد ستاره‌ی یونایتد رو که در این بازی مورد آزار و اذیت نژادی قرار گرفته بود، تا توی تونل ورزشگاه دنبال کرد تا بهش دلداری بده و ازش دلجویی کنه.

 

 

 

 

- مورینیو با جذابیت خطرناکی که داره تونسته ستاره‌های تاتنهام رو شیفته‌ی خودش کنه ولی هوادارها هنوز زیاد در مورد او مطمئن نیستن و حرکت ژوزه که توپ رو از سون گرفت و داد به پروت که اولین بازی‌اش تو لیگ برتر رو تجربه می‌کرد، واکنش‌های منفی رو برانگیخته.

 

 

 

-تاتنهام مشغول مذاکره با کالیدو کولیبالی برای به خدمت گرفتن این بازیکن است.

 

 

-چلسی با پیشنهادی 100 میلیون پوندی و با شکستن رکورد نقل و انتقالات خود در حال مذاکره با بوروسیا دورتموند برای انتقال جیدون سانچو از این تیم به چلسی در تابستان آینده است.

 

 

 

 

- ترول فوتبال بازی امروز وستهام آرسنال و اوضاع بد هر دو تیم رو دستمایه‌ی شوخی قرار داده. آرسنال در پنج بازی گذشته دو بار باخته و سه بار مساوی کرده، وستهام در پنج بازی گذشته چهار بار باخته و یک بار برده. در تصویر آرسنال به وستهام میگه بالاخره یه حریف شایسته پیدا کردم! نبرد ما افسانه‌ای میشه!

 

 

 

 

- توییتر آس به استقبال ال‌کلاسیکو رفته و نوشته: سردرد بزرگ زیدان: چطور باید مسی را متوقف کرد؟

مشروح گزارش آس را در نقشه‌های زیدان برای مهار آماده‌ترین مسی سال می‌توانید بخوانید.

 

 

 

- امباپه و شرکت نایکی از کلکسیون جدید ورزشی این شرکت به نام کیلیان امباپه رونمایی کردند. امباپه توییت کرده: از خیابان‌های باندی تا بزرگ‌ترین صحنه‌های نمایش دنیا.

 

 

 

-آرسنال امشب در ضعیف‌ترین حالت 42 سال اخیرش به دیدار وستهام میره.

گل در مقاله‌ای با تیتر: "کروئنکه، ونگر و میلیون‌ها پوند تلف شده؛ چرا آرسنال در اغتشاش محض است" به دلایل اوضاع نابه‌سامان فعلی آرسنال پرداخته.

 

 

 

 

- توییتتر AFC هم خبر از رفتن استراماچونی از ایران داده. AFC توییت کرده: آندره‌آ استراماچونی از از سرمربیگری اسقلال ایران کناره‌گیری کرد.

امید که مسئولان ورزش با ورود به این مسئله و حل مشکل استراماچونی و استقلال، مقدمات بازگشت این مربی ارزنده و بسیار محبوب ایتالیایی به ایران را فراهم کنند. استقلال استرا بی‌شک جذاب‌ترین تیم این روزهای فوتبال ایران است که زیباترین بازی‌های لیگ را ارائه می‌دهد. 

 

 

 

-مائوریسیو پوچتینو که بعد از اخراج از تاتنهام برای تمدد اعصاب و استراحت به زادگاهش آرژانتین رفته بود، دیداری صمیمانه هم با مارادونا داشته در این سفر.

 

 

 

 

- جز جیمی واردی تنها رود ون‌نیستلروی موفق شده بود که در مسابقات لیگ برتر در دو فصل مختلف در هشت بازی پیاپی گلزنی کنه.

 

 

 

 

 

-کولیبالی به مدیر باشگاه ناپولی اطلاع داده که در این باشگاه بسیار ناراضیه. این مدافع سنگالی قصد ترک باشگاه در ژانویه رو داره. عجب سورپرایز بزرگی.

 

 

 

-مقایسه‌ی عملکرد نیمار و رونالدینهو در PSG

نیمار: 67 مسابقه 57 گل 30 پاس گل

رونالدینهو: 77  مسابقه 25 گل 19 پاس گل

 

 

 

- مسوت اوزیل به صورت پنهانی هزینه درمان و جراحی 1000 کودک و هزینه‌ی خورد و خوراک 100000 بی‌خانمان رو پرداخت کرده.

 

 

 

 

- برگشت سینیشا میهایلوویچ به نیمکت بولونیا با استقبال گل روبه‌رو شده. میهایلوویچ مبتلا به سرطان خونه و ماه گذشته پیوند مغز استخوان انجام داده.

 

 

 

- سان نوشته که مانوئل پلگرینی مربی وستهام تنها دو بازی دیگه فرصت داره تا با گرفتن نتایج مطلوب شغل خودش رو حفظ کنه. بازی بعدی وستهام امشب با آرسناله.

 

 

 

 

- فیلمی از باکایوکو پخش شده که در اون با خیال اینکه در موناکو هم شماره‌ی 14 رو می‌پوشه، موقع تعویض به اشتباه میره که از زمین خارج شه و کمک داور با اصرار بهش می‌فهمونه که شماره‌ی پیراهنش ششه و نه  14 و این اتفاق باعث خنده‌ی شدید باکایوکو و دیگر بازیکنان حاضر در زمین میشه. گل توییت کرده: چیزی نیست فقط باکایوکو یادش رفته که دیگه شماره‌ی 14 نمی‌پوشه.

 

 

 

- ببینید مربیگری آرسنال فقط تو یه هفته چه بلایی سر فردی لیونگبرگ آورده.

 

 

 

-پپ گواردیولا گفته: "منچستریونایتد از کیفیت دفاع و کیفیت حمله و ضد حمله برخوردار است. این سطحیه که ما برابر لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا، رئال و یوونتوس باهاش مواجهیم. اینها تیم‌هایی هستن که ما باید باهاشون روبه‌رو بشیم و واقعیت اینه که ما ممکنه الان قادر نباشیم باهاشون رقابت کنیم."

 

 

 

- در پایان هفته پانزدهم در جدول سری‌آ، اینترمیلان با 38 امتیاز پیشتاز است و یوونتوس با دو امتیاز کمتر در رده‌ی دوم قرار دارد. لاتزیو هم با 33 امتیاز سوم است.

 

 

 

 

-سینیشا میهایلوویچ مربی مبتلا به سرطان تیم بولونیا که در این فصل چند بازی را به دلیل بستری بودن در بیمارستان و شیمی درمانی از دست داده بود، دیشب روی نیمکت تیمش حاضر شد تا اکانت توییتر سری‌آ بازگشتش را این‌طور تبریک بگوید.

 

 

 

-دیدارهای هفته‌ی پانزدهم سری‌آ به پایان رسید و در مهمترین بازی میلان 2-3 بولونیا را برد.