شناسهٔ خبر: 36811025 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ژسوس: می‌خواهم مثل آگوئرو گلزنی کنم

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی بعد از زدن دو گل در بازی دیروز تیمش مقابل برنلی می‌گوید مشتاق است که مثل سرخیو آگوئرو گلهای متعددی برای این تیم به ثمر برساند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 گابریل ژسوس در بازی دیروز منچسترسیتی مقابل برنلی و پیروزی 4-1 سیتیزن‌ها در این بازی نقش مهمی داشت و دو گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند. ژسوس در پایان بازی گفت با توجه به اینکه آگوئرو در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای سیتی بازی کند او مشتاق است که مثل او برای تیمش گلهای زیادی به ثمر برساند.

اخبار ورزشیگابریل ژسوس در صحبتهای خود نشان داد که سرخیو آگوئرو یکی از الگوها و فوتبالیست‌های مورد علاقه او است. درحالیکه آگوئرو مدتی است به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا نمی‌تواند برای سیتی به میدان برود ژسوس برزیلی امیدوار است بتواند جایگزین خوبی برای او باشد.

 

ژسوس در پایان بازی گفت:" بعضی وقتها همه چیز مثل امروز خوب پیش می‌رود. من کیفیت خودم را می‌شناسم و می‌دانم که می‌توانم هر بازی گل بزنم ولی گاهی کار سخت می‌شود. من در تیمی هستم که سرخیو هم در آن حضور دارد و باید از او یاد بگیرم. او یکی از اسطوره‌های فوتبال و این باشگاه است".

مهاجم برزیلی سیتی در ادامه گفت:" من باید مثل سرخیو آگوئرو در هر بازی برای سیتی گلزنی کنم. این آرزو و برنامه‌ای است که در سر دارم. می‌خواهم هر بازی که در میدان باشم برای سیتی گلزنی کنم".