شناسهٔ خبر: 36810608 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

مارتینز: کونته و اسکالونی باعث پیشرفت شما می‌شوند؛ لوکاکو یک انسان فوق العاده است

حسین باقرشاهی

مارتینز به تمجید از مربیان خود در اینتر و آرژانتین پرداخته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لائوتارو مارتینز از تاثیرات حضور کونته و پیشرفتی که داشته می‌گوید.

به گزارش کالچو مرکاتو، هرچند خیلی‌ها بعد از جدایی مائورو ایکاردی از افت فاز تهاجمی نراتزوری سخن به میان می‌آوردند ولی زوج لوکاکو و لائوتارو مارتینز تا اینجای فصل عملکردی خیره کننده داشته اند تا همه را شگفت زده کنند. مهاجم جوان و آرژانتینی اینتری‌ها در این باره می‌گوید: 

اینتر خانه من است. برایم هواداران بسیار مهم هستند چرا که همیشه با من خوب بوده اند. آن ها فوق العاده هستند. سعی می‌کنم با تلاش و فروتنی در زمین، نشان دهم که لایق پوشیدن این پیراهن هستم. می‌خواهم تا آنجا که ممکن است شادی را به هواداران و خانواده ام هدیه کنم. همیشه با تمرکز روی بازی به میدان می‌روم. با کاری که انجام می‌دهم خوشحال هستم. البته کمی شانس هم دخیل است ولی نباید هیچوقت جزئیات را در هر نقطه از مسابقه نادیده بگیرید.

وی در ادامه اضافه می‌کند:

همیشه تمرین می‌کنم تا آماده باشم. امسال، سیستم مربی باعث آسان تر شدن این کار شده ولی کونته با همه رفتار یکسانی دارد. همه ما باید تا جایی که می‌توانیم تمرین کنیم تا قادر به بازی کردن باشیم. با لوکاکو حس خوبی داریم. حتی خارج از زمین هم یک انسان فوق العاده است. هدفمان این است که تا جایی که می‌توانیم گلزنی کنیم تا به تیم کمک کنیم.

وی درمورد همکاری با آنتونیو کونته می‌گوید:

به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد. درست مثل اسکالونی، چیزهایی را می‌گوید که درواقع به همان شکل هستند. این باعث پیشرفت روز به روزتان می‌شود. هر دو مربی، جزئیات را مورد بررسی قرار می دهند تا باعث پیشرفت شما از لحاظ ذهنی و بدنی بشوند. کونته امسال باعث شد تا یک کار عالی انجام دهم و این همان چیزی است که در زمین می‌بینیم.