شناسهٔ خبر: 36768623 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

لیونل مسی: کسب این توپ طلا لذت بخش‌تر از قبل بود چون به زودی وقت خداحافظی فرا می‌رسد

علیرضا نجاتی

حرف‌های احساسی لیونل مسی شاید در ابتدا کمی هواداران بارسلونا و آرژانتین را نگران کند اما همچنان این اعجوبه فوتبال را تا چند سال دیگر در میادین خواهیم دید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لیونل مسی، برنده توپ طلای 2019 شد و این یعنی مسی با کسب شش توپ طلا و پشت سر گذاشتن کریستیانو رونالدو، رکورددار کسب این عنوان در تاریخ فوتبال شده است. به گزارش مارکا، لیونل مسی پس از کسب توپ طلای ششم در صحبت‌هایی احساسی گفت:

اولین توپ طلایی که گرفتم را به خاطر دارم. 22 سالم بود و با سه برادرم به پاریس آمدیم و شبی عالی را سپری کردیم. ده سال بعد، حالا در این جا با همسرم و سه فرزندم، لحظاتی خاص و متفاوت را تجربه می‌کنیم. همان طور که همسرم گفت، طی این سال‌ها دست از رویاپردازی نکشیدم و راهم برای پیشرفت بیشتر را ادامه دادم. می‌خواهم روز به روز پیشرفت کنم و از فوتبالم لذت ببرم. به لطف خدا، از یک یا دو سالگی قادرم کاری که عاشقش هستم را انجام دهم و امیدوارم خدا کمک کند که برای سال‌های بیشتری بتوانم از فوتبال لذت ببرم.

فوق ستاره فوتبال دنیا ادامه داد: 

می‌دانم که الان چند ساله‌ام و اکنون نسبت به زمانی که اولین توپ طلایم را بردم بیشتر لذت می‌برم زیرا می‌دانم وقت خداحافظی به زودی فرا می‌رسد و این سخت است. اگرچه تکرار می‌کنم، هنوز چند سال دیگر پیش روی من باقی‌مانده است. با این حال اکنون زمان خیلی سریع می‌گذرد و همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. امیدوارم بتوانم از حضور در کنار خانواده، فوتبال بازی کردن، رقابت با رقبا و این زندگی، همچنان لذت ببرم.