شناسهٔ خبر: 36378896 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

سومی پسران و چهارمی دختران اصفهانی در تکواندو قهرمانی کشور

در پایان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر و دختر «جام سفیر کره جنوبی» اصفهانی‌ها به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم را به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر «جام سفیر کره‌جنوبی» روز گذشته به پایان رسید که تیم اصفهان موفق شد در پایان در رده چهارم قرار بگیرد.

دختران اصفهانی در این رقابت‌ها به 3 مدال نقره و 2 مدال برنز دست پیدا کردند که سارا احدی‌نیا در وزن پنجم، زهرا شیروانی در وزن هفتم و مبینا شاهپوری در وزن هشتم مدال نقره و مبینا فلاحیان در وزن سوم و نگار اسحقی در وزن نهم مدال برنز گرفتند، زهرا کریمی نیز از اصفهان به عنوان بهترین داور رسید.

همچنین در پایان سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر «جام سفیر کره جنوبی» نیز که در مازندران برگزار شده بود، تیم اصفهان موفق شده بود با 2 طلا، 3 برنز و 329 امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

در این مسابقات علی توکلی در وزن چهارم و سالار رحمتی در وزن ششم مدال خوش‌رنگ طلا کسب کردند و محمد‌جواد صفری در وزن هفتم، محمدرضا کریمیان در وزن هشتم و محمدرضا محبی در وزن نهم نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/63090/ج10/